بسیج نماد پایداری و شرافت نظام و انقلاب اسلامی است

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه بسیج را نماد پایداری و شرافت نظام و انقلاب اسلامی و بسیجیان را سربازان مومن، متعهد و سلحشور ولایت دانست و گفت: امروز بسیج پرافتخار مایه قوت قلب دوست داران نظام و باعث یاس و ناامیدی برای دشمنان شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه سردار "مهدی حاجیان" در دیدار امروز شنبه _ چهارم آذرماه با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) که به مناسبت هفته بسیج انجام شد، اظهار کرد: بسیج لشگر مخلص خدا و شجره طیبه‌ای است که در طول سال‌های پیروزی انقلاب همواره از دستاوردهای اصیل و ارزشمند آن دفاع کرده است.

وی ادامه داد: بدون تردید امروز بسیج نماد پایداری، عزت، شرف و تجلی صلابت نظام مقدس جمهوری است و شکی نیست که تفکر بسیجی می‌تواند مدیریت انقلابی و جهادی را رقم زده و در هر زمینه‌ای که ضرورت داشته باشد ایفای نقش کرده و باری را از دوش مردم نجیب کشور بردارد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: برای اینکه بیشتر به اهمیت بسیج پی ببریم باید به این سخن حضرت امام (ره) رجوع کنیم که فرمودند بسیج، مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند.

حاجیان با بیان اینکه بسیجیان مجاهدان فی سبیل الله و سربازان مؤمن، متعهد و سلحشور ولایت هستند، تاکید کرد: بی تردید امروز بسیج و بسیجی برای دوست داران نظام و انقلاب قوت قلب و برای دشمنان مایه یاس و ناامیدی شده‌ا است.

وی گفت: بسیجیان دلاور امروز همانند بسیجیان دوران هشت سال دفاع مقدس با وحدت، اعتماد و انسجام روز افزون و با بهره‌گیری از تفکر بسیجی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری کمر همت بسته‌اند تا با آبادانی کشور چشم طمع دشمنان را از این کشور دور نگاه دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: لازم است از همه تلاش‌های بسیجیان غیرتمند کرمانشاهی که همواره در مأموریت‌ها، یاور و پشتیبان مأموران انتظامی بوده و برای ارتقا امنیت این شهر و دیار مجاهدانه تلاش می‌کنند، قدردانی و تشکر نمایم.

کد خبر 707003

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.