حضور بابصیرت مردم در عرصه‌های مختلف موجب شکست نقشه‌های دشمن شده است

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: هدف دشمن از راه‌اندازی جنگ ترکیبی علیه ایران اسلامی تضعیف نظام است که بصیرت مردم و حضور در عرصه‌ها، نقشه‌های دشمنان را خنثی کرده‌است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار حمید خرمدل امروز _شنبه چهارم آذرماه_ در ششمین روز از هفته بزرگداشت بسیج در جمع فرهنگیان بسیجی استان کهگیلویه و بویراحمد، بسیج را الهام گرفته از تفکر ناب امام راحل و ترویج فرهنگ بسیج را ضامن تحقق آرمان‌های آن امام هُمام دانست و اظهار کرد: امروز با الگوگیری از این واژه مقدس شاهد تشکیل بسیج جهان اسلام در اقصیٰ نقاط کشورهای اسلامی هستیم.

وی با تقدیر و تشکر از تعامل و ارتباط تنگاتنگ بسیج دانش‌آموزان با مجموعه بسیج و سپاه فتح استان، این ارتباط را بر اساس ارزیابی‌های به‌عمل آمده، بسیار سازنده و مفید ارزیابی کرد و خواستار تقویت و گسترش بیش از پیش این روابط شد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد طوفان‌الاقصی را مقدمه شکست هژمونی رژیم منحوس صهیونیستی برشمرد و گفت: گروه‌های مقاومت در فلسطین، یمن، سوریه، عراق و لبنان در مقابل همه قدرت‌های استکباری به‌ویژه قدرت پوشالی رژیم جعلی اسرائیل و آمریکای جنایتکار با قدرت ایستادگی کرده که ثمره آن در جنگ حماس در نوار باریکه غزه مشخص است.

خرمدل با اشاره به به راه انداختن جنگ ترکیبی دشمنان علیه ایران اسلامی در چند سال اخیر اظهار کرد: هدف اصلی دشمن از راه‌اندازی جنگ ترکیبی ایجاد آشوب، اغتشاش نارضایتی، تضعیف نظام، نبود امنیت و یأس و ناامیدی در کشور است که با حضور با بصیرت مردم همه توطئه‌ها نقش بر آب شد.

حسنعلی عزت‌خواه مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این آئین با تبریک هفته بسیج، فرهنگ بسیج را فرهنگ ایثار و شهادت دانست و گفت: همه پیشرفت‌های کشور امروز مرهون تفکر و فرهنگ ناب بسیجی است.

وی هفته بسیج را بهترین فرصت برای نهادینه کردن فرهنگ و تفکر بسیج، تبیین ارزش‌های انقلاب در جامعه برشمرد و افزود: علاوه بر آن هفته بسیج بازگویی و یادآوری ایثار، مقاومت فرزندان این مرز و بوم و معرفی دستاوردهای این شجره طیبه به نسل جوان است.

عزت‌خواه بسیج را نماد مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی برشمرد و تصریح کرد: امروز تفکر بسیجی، تفکری جهان شمول بوده و دشمن همواره از شهادت‌طلبی ملت ایران ضربه خورده است.

کد خبر 706995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.