انتشار اوراق مشارکت برای برای ۳ پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز گفت: به‌زودی اوراق مشارکت برای سه پروژه بزرگ عمرانی، پارک شهربازی، پارک آبی و کارخانه آسفالت منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از خوزستان، صادق کهوازی ظهر امروز _شنبه چهارم آذر_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اهواز اظهار کرد: به‌زودی اوراق مشارکت سه پروژه مهم کارخانه آسفالت، پارک شهربازی و پارک آبی مدرن، از محل اوراق مشارکتی که دولت برای توسعه شهرها که در اختیار شهرداری‌ها قرار می‌دهد، منتشر می‌شود.

وی افزود: بر اساس مطالعات و نیازسنجی انجام شده شهر اهواز نیازمند یک شهربازی مدرن، پیشرفته و با تجهیزات کامل است، دومین پروژه تفریحی، پارک آبی مدرن است که بتواند علاوه بر نیاز شهر باعث جذب توریست از استان‌های همجوار و حتی در سطح ملی شود تا بتوانیم از کشورهای همسایه پذیرای توریست و گردشگر باشیم.

رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی با اشاره به سومین پروژه تصریح کرد: کارخانه آسفالت یکی از اولویت‌های اصلی و زیرساخت نیازهای شهر است که احداث این کارخانه منجر بهبود وضعیت و توسعه شهر می‌شود.

وی با تاکید بر دستیابی و رسیدن به منابع درآمدی پایدار برای اداره شهر تصریح کرد: اوراق مشارکت ارائه شده برای حوزه سرمایه‌گذاری بعد از ۴ سال تنفس به مرحله بازپرداخت می‌رسد، امیدواریم با استفاده از این تسهیلات بتوانیم پروژه‌های درآمدزا را که منافع شهرداری و سرمایه‌گذار را تأمین می‌کند در سطح شهر اهواز به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

کهوازی اضافه کرد: شهرداری‌ها با استفاده صحیح از این منابع مالی و تسهیلات می‌توانند به بالاترین سطح از منابع درآمدی پایدار برسند و بیشترین بهره‌مندی را از این تسهیلات داشته باشند؛ استفاده بجا و درست از این تسهیلات می‌تواند علاوه بر افزایش سرانه رفاهی شهروندی، توسعه منابع مالی و درآمدزا به رونق صنعت گردشگری کمک کند.

کد خبر 706990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.