افتتاح بازارهای روز هفتگی در محلات شهر ساری

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فراورده‌های کشاورزی شهرداری ساری از افتتاح بازارهای روز هفتگی در محلات شهر ساری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران و به نقل از مدیریت ارتباطات شهرداری ساری، محسن رسولی با تشریح اقدامات این سازمان از ابتدای سال نخست تاکنون، مسقف سازی فاز ۱ و ۲ بازار ملامجدالدین و افتتاح ساختمان تجاری این بازار را ازجمله اقدامات در این بازه زمانی اعلام کرد.

وی با اشاره به برگزاری مزایده فروش سرقفلی ۶ باب واحد تجاری واقع در بازار ملامجدالدین، افزود: بهسازی سرویس بهداشتی بازار ملامجدالدین و بازار روز شهید بهشتی از دیگر اقدامات محسوب می‌شود.

رئیس سازمان از سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری از برگزاری نخستین دوره آموزشی ساماندهی مشاغل مزاحم شهری در استان مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: طبق ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، رفع سد معبر در راستای حفاظت و حراست از معابر عمومی به‌عنوان حق همه شهروندان و نیز در راستای جلوگیری از بی‌انضباطی و هرج‌ومرج در معابر شهری جزو وظایف شهرداری‌ها است.

رسولی به رفع سد معبر روزانه در سطح شهر اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس قانون، هرگونه سد معبر و خلل در نظم شهری ممنوع است؛ در راستای اجرای قوانین و مقررات جاری کشور و ممانعت از تضییع حقوق شهروندان و آلودگی بصری این شهرداری فعالیت کسبه‌های متخلف که اقدام به عرضه محصولات خود در معابر عمومی می‌کنند را شناسایی کرده و نسبت به رفع آن اقدام می‌کند.

وی تصریح کرد: برگزاری مزایده و تجدید مزایده جهت اجاره ۱۰ کانکس فروشگاهی مستقر در سطح مناطق سه‌گانه شهرداری از اقدامات این سازمان در همین مدت بوده است. افتتاح بازار هفتگی روز سه‌شنبه در مرکز تجاری رضوی در منطقه سه شهری انجام می‌شود و بازارها در راستای سهولت دسترسی شهروندان برای تهیه مایحتاج روزانه و در راستای ایجاد رفاه شهروندی، روان‌سازی ترافیک و کنترل قیمت فراورده‌های کشاورزی برپا می‌شود.

رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری ساری گفت: حضور در جشنواره غذاهای بومی و محلی بوستان خانواده از دیگر اقدامات این سازمان طی این مدت است.

کد خبر 706975

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.