عصرانه خبری شهرهای ایران در ۴ آذر

در این بسته خبری از تامین اعتبار پروژه‌های شهری سنندج از محل داخلی تا نظافت روزانه ۲۸ میلیون مترمربع از سطح شهر قم و گرمخانه‌های تهران سرپناه بی‌خانمان‌ها در فصل سرد را بخوانید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

امسال ۳۰ درصد به دوربین‌های پایش تصویری کرمان اضافه می‌شود

سعید شعرباف، شهردار کرمان گفت: در سال جاری ۳۰ درصد به وضعیت موجود دوربین‌های پایش تصویری کرمان اضافه خواهد شد.

انتشار اوراق مشارکت سه پروژه بزرگ سرمایه‌گذاری در اهواز

صادق کهوازی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اهواز گفت: فرآیندهای قانونی برای انتشار اوراق مشارکت سه پروژه مهم "کارخانه آسفالت"، "پارک شهربازی" و "پارک آبی مدرن" این کلانشهر نهایی شده است.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۴ آذر

بهره‌برداری از ۲ هزار هکتار کمربند سبز تهران تا پایان سال

علی محمد مختاری، مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران با بیان اینکه تا پایان سال جاری پروژه‌های بزرگ و مهمی در راستای توسعه فضای سبز شهر تهران به بهره برداری خواهد رسید، از اجرای دو هزار هکتار کمربند سبز تا پایان اسفندماه خبر داد.

روزانه ۲۸ میلیون مترمربع در سطح شهر قم نظافت می‌شود

سید محسن میرهادی، مدیرکل هماهنگی و نظارت بر خدمات شهری شهرداری قم گفت: در حوزه نظافت شهری در ۲۴ ساعت حدود ۶۵۰ تن زباله از سطح شهر جمع‌آوری و ۲۸ میلیون مترمربع نظافت شهری به طور روزانه انجام می‌شود.

تمام پروژه‌های شهری سنندج از محل اعتبارهای داخلی اجرا شده است

سید انور رشیدی، شهردار سنندج با تکذیب شایعه گرفتن اعتبار از یونسکو، گفت: تمام پروژه‌های شهری سنندج از محل اعتبارهای داخلی اجرا شده است.

مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر اردبیل انجام می‌شود

محسن میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری اردبیل گفت: مطالعات طرح جامع حمل‌ونقل و ترافیک شهر اردبیل و تهیه آمار سفر به همت مدیریت شهری انجام می‌شود.

عصرانه خبری شهرهای ایران در ۴ آذر

گرمخانه‌های تهران سرپناه بی‌خانمان‌ها در فصل سرد

علیرضا زاکانی، شهردار تهران با اشاره به انتقال معتادان متجاهر به مراکز ماده ۱۶، گفت: فضای توسعه یافته گرمخانه‌های پایتخت، سرپناه بی خانمان‌ها در فصل سرد خواهد بود.

ستاد بحران شهرداری خاش در حالت آماده‌باش قرار دارد

مهدی شهنوازی، شهردار خاش گفت‌: به دنبال هشدارهای هواشناسی از روزهای گذشته، ستاد بحران در این نهاد تشکیل و تمام نیروها و خودروهای شهرداری در حالت آماده‌باش قرار دارند.

شهرداری چوب حراج به پارک‌ها و فضای سبز همدان نزند

علی اکبر نظری، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت: شهرداری چوب حراج به پارک‌ها و فضای سبز نزند.

کد خبر 706972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.