بساط جاده‌های مرگ در گلستان برچیده می‌شود

استاندار گلستان با اشاره به تلاش دولت برای ایمن‌ کردن جاده‌ها و رفع نقاط حادثه‌خیز این استان، گفت: تا زمان فرا رسیدن دور دوم سفر رئیس‌جمهور، بساط جاده‌های مرگ در گلستان برچیده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان علی‌محمد زنگانه اظهار کرد: دولت با تخصیص بودجه مناسب، زمینه این تحول اساسی را فراهم کرد که امیدواریم نتیجه اجرای طرح‌های ایمن‌سازی در جاده‌ها، کاهش خطرات و مرگ و میر جاده‌ای باشد.

وی افزود: گلستان ۹۵ نقطه حادثه‌خیز دارد که با تخصیص ۱۵ هزار میلیارد ریال اعتبار و اجرای طرح‌های گوناگون، ۳۲ مورد آن ایمن شد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: پیش از آغاز فعالیت دولت سیزدهم، در این استان هزار و ۲۰۰ طرح نیمه‌تمام وجود داشت که با تلاش دولت و تخصیص به موقع اعتبار، این تعداد به ۸۵۰ مورد رسیده و روند تکمیل و بهره‌برداری از طرح‌های نیمه تمام تا پایان دولت با قوت ادامه خواهد داشت.

زنگانه به موفقیت ورزشکاران گلستان در رویدادهای معتبر ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: جوانان با استعداد و دارای انگیزه استان با وجود محدودیت‌های اعتباری و تجهیزاتی، مدال‌های خوشرنگ و باارزشی را به گردن آویختند و عیار بالای خود را به نمایش گذاشتند.

وی گفت: یکی از مشکلات اصلی ورزش گلستان، مستقر نبودن صنایع بزرگ برای حمایت مالی از تیم‌ها و ورزشکاران استان است، اما با همه این تنگناها جوانان این دیار به مصاف حریفان رفتند و مدال‌آوری کردند که به همه آن‌ها افتخار می‌کنیم.

کد خبر 706957

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.