افتتاح زمین چمن مصنوعی غدیر در شهر زاهدان

پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال غدیر شهر زاهدان امروز(شنبه) به مناسبت هفته بسیج افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، پروژه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال غدیر شهر زاهدان امروز _شنبه چهارم آذر_ به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور سردار احمد شفاهی فرماندهی سپاه سلمان استان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.

عباس شیبک، مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان در این زمینه اظهار کرد: زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال غدیر شهر زاهدان در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی شهرستان زاهدان با زیربنای هزار و ۳۵۰ مترمربع و با اعتبار حدود ۱۲ میلیارد ریال از محل اعتبارات استانی به بهره‌برداری رسید.

وی افزود: با افتتاح این زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال، جمعیتی بالغ بر هزار و ۴۰۰ نفر در قالب ۵۳۰ خانوار از این پروژه ورزشی بهره‌مند خواهند شد.

مدیرکل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از این زمین چمن مصنوعی، فرصت مناسبی برای فوتبال دوستان منطقه فراهم شده است تا مسابقات مختلف ورزشی را در این مکان برگزار کنند.

شیبک تاکید کرد: استان سیستان و بلوچستان با توجه به شرایط اقتصادی با نگاه ویژه دولت از حیث نصب و افتتاح زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال در روستاهای سراسر استان در سطح کشور رکورددار است.

کد خبر 706953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.