گرمخانه‌های تهران سرپناه بی‌خانمان‌ها در فصل سرما می‌شوند

شهردار تهران گفت: فضای گرمخانه‌های پایتخت توسعه یافته است، اما با توجه به اینکه معتادان متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ماده ۱۶ منتقل خواهند شد، در عمل ظرفیت گرمخانه‌ها برای اسکان بی‌خانمان‌ها و سایر افراد نیز افزایش خواهد یافت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از تهران و به نقل از مجمع شهرداران کلان‌شهرهای ایران، علیرضا زاکانی با بیان اینکه ساماندهی افراد بی‌خانمان، معتادان متجاهر و کودکان کار به‌ویژه در فصل سرد سال با جدیت پیگیری می‌شود، اظهار کرد: هفته گذشته جلسه‌ای با شهرداران مناطق و دستگاه قضائی جلسه‌ای را برگزار کردیم و مباحث مختلفی در این خصوص مطرح شد.

وی افزودد: جلسه‌ای نیز فردا _یکشنبه پنجم آذر_ برگزار خواهد شد و برنامه عملیاتی برای ساماندهی آسیب‌های اجتماعی در ایام پیش رو به جمع‌بندی خواهد رسید تا بتوانیم روند بهتری در خدمات‌رسانی داشته باشیم.

شهردار تهران در رابطه با انتقال افراد بی‌خانمان و معتادان متجاهر به گرمخانه‌ها در شب‌های سرد یادآور شد: فضای گرمخانه‌ها از پیش توسعه یافته بود، اما با توجه به اینکه معتادان متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ماده ۱۶ منتقل خواهند شد، در عمل ظرفیت گرمخانه‌ها برای اسکان بی‌خانمان‌ها و سایر افراد نیز افزایش خواهد یافت.

کد خبر 706934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.