پویش «به نام شهید» تا ۲۰ آذر تمدید شد

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان گفت: با توجه به تماس‌های مکرر شهروندان با دبیرخانه شورای نام‌گذاری معابر و اماکن شهری اصفهان و اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ مقرر شد پویش «به نام شهید» تا بیستم آذر سال جاری تمدید شود.

عرفان امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پویش «به نام شهید» بیستم آبان هم‌زمان با هفته ایثار و حماسه اصفهان آغاز شده است، اظهار کرد: این طرح با هدف مشارکت شهروندان در تکمیل تابلوهای مزین به تمثال شهدا در معابر شهر اصفهان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه همان‌طور که انتظار داشتیم شهروندان اصفهانی در اجرای این پویش مشارکت لازم را داشته‌اند، ادامه داد: با توجه به تماس‌های مکرر شهروندان با دبیرخانه شورای نام‌گذاری معابر و اماکن شهری اصفهان و اداره ارتباطات مردمی ۱۳۷ مقرر شد این طرح تا بیستم آذرماه تمدید شود.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه از شش هزار معبر با نام شهدا، حدود چهار هزار مورد به تصاویر این عزیزان مزین شد، اما به دلیل تشابه نام‌خانوادگی و نداشتن اسم کوچک دو هزار تابلو بلاتکلیف باقی‌مانده است، تصریح کرد: در پویش «به نام شهید» از شهروندان دعوت شده است اگر در معبری که مزین به نام شهید است زندگی می‌کنند و اطلاعات و مشخصات کامل آن شهید را دارند، اما هنوز با طرح‌های جدید اصلاح نشده است، از طریق مراجعه به سامانه نام‌گذاری به نشانی name.isfahan.ir مشخصات تکمیلی و عکس آن شهید را ارسال کنند تا در فرایند اصلاح و ساماندهی تابلوهای مزین به نام شهدا کمک کنند.

پویش «به نام شهید» تا ۲۰ آذر تمدید شد

امینی با بیان اینکه در اجرای این طرح با مشکلاتی روبه‌رو بوده‌ایم، گفت: برخی شهروندان اطلاعات شهید را به‌صورت ناقص وارد کرده‌اند که تقاضا داریم با دقت بیشتری نسبت به تکمیل اطلاعات اقدام کنند، همچنین از دیگر مشکلات این پویش زمان‌بر بودن استعلام اطلاعات از بنیاد شهید بوده است که امیدوارم این کار در اسرع وقت انجام گیرد.

وی با بیان اینکه همان‌طور که مقام معظم رهبری تاکید کرده‌اند «گاهی رنج و زحمت زنده نگه‌داشتن یاد شهید از خود شهادت کمتر نیست»، گفت: از ابتدای این دوره مدیریت شهری و بر اساس گفتمان «اصفهان من، شهر زندگی» در این راه مصمم گام برداشتیم و برای به نتیجه رسیدن آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

رئیس اداره هماهنگی ارتباطات شهرداری اصفهان با بیان اینکه این طرح در سه فاز اجرایی خواهد شد، تصریح کرد: فاز نخست تعویض تابلوی معابر شهدا و ثبت تصاویر شهدا روی تابلوهای معابر شهری است، فاز دوم ثبت خاطرات، وصیت‌نامه و عکس شهدا در سامانه نام‌گذاری name.isfahan.ir است که هنگام انتخاب معبر قابل رؤیت باشد و فاز سوم ایجاد QR کد و نصب روی تابلو و مزار شهید است که قابلیت رؤیت معبر، رؤیت مزار و اطلاعات شهید که در سامانه ثبت شده است را داشته باشد.

کد خبر 706920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.