نوسازی سیستم مخابراتی آتش‌نشانی قم / مجموعه آموزشی سازمان احداث می‌شود

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم گفت: با پیگیری‌های انجام‌ شده با محوریت سازمان فاوا، بی‌سیم‌ها تا پایان سال به شکل دیجیتال درمی‌آید که امکان استفاده از آن‌ها در نقاط کور نیز وجود دارد.

علی زندیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با بیان اینکه مجموعه آموزش آتش‌نشانی قم در چند فاز در بلوار آیت‌الله بروجردی احداث می‌شود، اظهار کرد: سوله ورزشی چندمنظوره در این مکان افتتاح‌شده که علاوه بر اینکه به انجام آزمون‌های ورزشی می‌پردازد، عملیات کار در ارتفاع نیز در آن شبیه‌سازی‌شده است.

وی با بیان اینکه مرکز آموزش و کلاس‌ها برای همکاران آتش‌نشانی و شهروندان به این سایت منتقل می‌شود، افزود: شبیه‌سازی عملیات آتش‌نشانی در انواع مختلف از جمله تصادفات در این سایت انجام شده است که فاز نخست این موارد را شامل می‌شود و در فازهای بعدی کار در ساختمان‌های بلند، کار در چاه یا استخر طراحی خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: از معضلات سازمان آتش‌نشانی قم بحث ارتباطات و بی‌سیم‌ها بود، زیرا بعضی مناطق شهر نقطه کور است و بی‌سیم پاسخگو نیست که با پیگیری‌های انجام شده بی‌سیم‌ها با محوریت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم تا پایان سال به شکل دیجیتال درخواهد آمد.

زندیه گفت: افتتاح و بهره‌برداری از خودروی فرماندهی از دیگر اقدامات بوده است، این خودرو مجهز و آماده به‌کار شده است و در صورت وقوع حریق یا حادثه سنگین می‌تواند کنار سایر خودروها قرار گیرد، همچنین در صورت بروز وقایع طبیعی می‌تواند پشتیبانی خوبی داشته باشد.

کد خبر 706919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.