اجرای ۸۳ پروژه عمرانی در منطقه ۵ شهرداری قم

مدیر منطقه پنج شهرداری قم گفت: ۲۶۰ میلیارد تومان از بودجه سال جاری در راستای اجرای ۸۳ پروژه عمرانی پیش‌بینی‌ شده است.

رضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم با اشاره به بودجه منطقه در سال جاری اظهار کرد: بودجه کل منطقه پنج در سال جاری ۳۴۰ میلیارد تومان بوده که ۲۶۰ میلیارد تومان از بودجه در راستای اجرای ۸۳ پروژه عمرانی پیش‌بینی شده است.

وی افزود: ۲۸ پروژه عمرانی مربوط به فضای سبز و ۵۵ پروژه دیگر مربوط به پروژه‌های شهری و تملکات است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با اشاره به پروژه‌های شاخص منطقه تصریح کرد: از پروژه‌های شاخص منطقه می‌توان به پروژه احداث نهر و جدول‌گذاری، بهسازی انهار و پیاده‌راه خیابان کلهری و شهر قائم، اصلاح و بهسازی میدان ولی‌عصر (عج)،ساماندهی باغچه‌ها و کشت نهال از تقاطع آیت‌الله حکیم تا میدان کلهری اشاره کرد.

رحیمی ادامه داد: ساماندهی و دفع آب‌های سطحی، لایروبی و پاک‌سازی انهار کشاورزی، احداث سرویس‌های بهداشتی در زیرگذر بلوار پیامبر اعظم (ص)، ساماندهی بلوار حکیم و اصلاح دیوار مدرسه هدایتی، توسعه فضای سبز و اجرای ۱۰ هزار تن آسفالت در منطقه کم‌برخوردار در منطقه پنج از دیگر پروژه‌های عمرانی است.

وی تاکید کرد: پروژه تملک ۴۳ پلاک ثبتی خیابان ظهور در ردیف بودجه امسال پیش‌بینی نشده بود، اما در حال اجرا بوده و اطلاع‌رسانی‌های لازم انجام شده است.

مدیر منطقه پنج شهرداری قم با تاکید بر اینکه تملکات سال آینده انجام شده است و حقوق شهروندی افراد نیز پرداخت می‌شود، اضافه کرد: در طرح‌های شهری زمانی که منافع عمومی حاکم باشد، شهرداری تمهیدات لازم را اجرا می‌کند و در این راستا از ظرفیت‌های قانونی بهره می‌گیرد.

کد خبر 706914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عباس حمیدی IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۴
    0 1
    آقای رضا رحیمی همکلاسی دوران دبیرستان بنده هستند و من به درستی و پاکدستی ایشان یقین دارم ان ‌شاالله در هر جایی که به خدمت مشغولند موفق و موید باشند
  • مصطفی IR ۰۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۰
    0 0
    حداقل از۸۳طرحتون جاده کاشان بعداز پل جمکران کیلومتر۷رو آسفالت کنید ثوابداره تواین گرونی جلوبندی ماشین عیب نکنه