مقاومت به اسلام عزت داده است

یک کاربر فضای مجازی از روحیه بالای مردمانی نوشت که مقاومت را مایه عزت اسلام و مسلمین می‌دانند و ترسی از جنگ ندارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، این روزها که رژیم اشغالگر صهیونیستی به‌طور وحشیانه نوار غزه مورد هدف قرار داده است و هر روز بر تعداد شهدای فلسطینی افزوده می‌شود، کمپین‌های مختلف مردمی در حمایت از شهدایی که جرمشان مقاومت است و به‌خاطر پس گرفتن سرزمینی که سال‌ها پیش غاصبانه اشغال شد، مقابل سربازان اسرائیلی ایستادند، به راه افتاده است.

کمپین روایت‌های مردمی از آغاز طوفان بچه‌های فلسطینی که آرامش را از رژیم جعلی صهیونیستی گرفته است، نمایش ایستادگی و مقاومت مردمان سرزمین زیتون است که تلاش می‌کند در جنگ روایت‌ها دست برنده را آنِ خود کند.

یکی از کاربران فضای مجازی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت: «بیشتر از ۳۵ سال است که ایمان مشغول پرستاری است، می‌گوید ۶۰ سال دارم ولی اصلاً بهم نمیاد و بلند می‌خندد، بلند و از سر ذوق، شوخ‌طبع است و به وقت جدی می‌شود، لحنش در تمام این لحظات قاطع است، حتی وقت شوخی، سه جنگ را دیده است، سال‌های ۱۹۹۳، ۱۹۹۶ و ۲۰۰۶ که مقاومت و اسرائیل پنجه در پنجه شدند.

ایمان جنوب زندگی می‌کرد، هنوز هم در جنوب زندگی می‌کند، می‌گوید دامادمان در جنگ اول شهید شد، خانه‌مان در جنگ دوم خراب شد، در جنگ سوم اما نه ترسی داشتیم و نه اسرائیل از نظرمان قدرتی داشت، ما قوی بودیم.

می‌گویم الان چه؟ با خودتان نمی‌گویید این همه جنگ و درگیری بس است؟ نمی‌گویید حزب‌الله ماجراجویی می‌کند؟ نمی‌گویید چرا باید هر روز صدای پهباد و انفجار به گوشمان برسد؟

لحنش قاطع است! «مسئله حزب‌الله نیست، مسئله اسلام است، اسلام می‌گوید در کدام معرکه وارد شویم، اسلام می‌گوید از ضعیف دفاع کنیم، اسلام می‌گوید جلوی ظلم بایستیم، اسلام ۱۵۰۰ سال قبل تکلیف را روشن کرده و ما همیشه در این صحنه و معرکه‌ایم!». ادامه می‌دهد: «مقاومت و حزب‌الله به ما شیعیان مسلمانان و اسلام عزت داده، سربلندمان کرده، چرا باید از جنگ بترسیم؟!»

در حالی که می‌گوید با سیاست کاری ندارد، سیاسی‌ترین فهم از معرکه را ارائه می‌دهد، مرز تشخیص دوست و دشمن، تصمیم برای ورود به معرکه و تصمیم جدی برای جنگ و صلح را با اسلام می‌سنجد، برای همین معرکه برایش مشخص و زنده است.

دوست‌شناس و دشمن‌شناس است و این دوست‌شناسی و دشمن‌شناسی را امری اسلامی می‌داند، در حقیقت ایمان به اسلام دوست و دشمن را تعیین می‌کند و مقاومت در چنین لحظه‌ای خلق می‌شود.»

مقاومت به اسلام عزت داده است

کد خبر 706869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.