مالیات ۹ همتی پتروشیمی نوری در ۶ ماهه ۱۴۰۲

شرکت پتروشیمی نوری در شش ماهه سال جاری، ۹ هزار میلیارد تومان مالیات پرداخت کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ارزش بازار پتروشیمی نوری برابر با ۱۲۵ هزار میلیارد تومان و سود چهار فصل اخیر شرکت برابر با یک هزار ۵۰۰ تومان بوده است، پی بر ای شرکت برابر با ۹.۳ واحد و پی بر ای گروه شرکت برابر با ۶.۶ واحد بوده است.

این شرکت در شش ماهه سال جاری به درآمد عملیاتی ۵۷ هزار میلیارد تومان رسیده است که رشد ۱۶ درصدی را به ثبت رسانده است، بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی برابر با ۴۵ هزار میلیارد تومان بوده که رشد ۹ درصدی را به ثبت رسانده است.

در مجموع سود ناخالص شرکت با رشد ۵۲ درصدی همراه بوده است که رشد ۱۱ هزار میلیارد تومانی را به ثبت رسانده است، هزینه‌های فروش اداری شرکت با رشد زیادی همراه بوده است (رشد ۷۰ درصدی) و به سطح سه هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان رسیده است.

سایر درآمدها برابر با ۳۶ میلیارد تومان بوده است، سایر هزینه‌ها برابر با ۸۹ میلیارد تومان و در نتیجه سود عملیاتی شرکت برابر با هشت هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان بوده است، هزینه‌های مالی شرکت برابر با ۶۹۰ میلیارد بوده که سال گذشته این هزینه برابر با ۳۰۳ میلیارد تومان بوده است در نتیجه هزینه‌های مالی شرکت رشد ۱۲۸ درصدی داشته است.

درآمدهای غیر عملیاتی شرکت برابر با یک هزار ۲۰۰ میلیارد تومان بوده است، سود عملیاتی شرکت قبل از مالیات ۹ هزار میلیارد تومان و با پرداخت مالیات به ۱۷۱ هزار میلیارد تومان رسیده است، سود خالص شرکت برابر با هشت هزار ۸۰۰ میلیارد تومان بوده است، قیمت هر سهم این شرکت با رشد ۲۲ درصدی به ۹۸۴ تومان رسیده است.

کد خبر 706838

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.