بازی مقابل تیم‌های بزرگ همیشه جذاب است / هواداران ذوب‌آهن دیدار جذابی خواهند دید

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: بازی مقابل تیم‌های بزرگ همیشه جذاب است و باتوجه به شناخت خوبی که از استقلال داریم دیدار جذابی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، ابراهیم صادقی در کنفرانس‌خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل استقلال تهران در چارچوب هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار کرد: باید مقابل یکی از منظم‌ترین تیم‌های لیگ برتر بازی کنیم و شناخت خوبی از استقلال داریم و قطعاً بازی جذابی شاهد خواهیم بود.

وی افزود: هوادارانی‌که از ورزشگاه بازی را تماشا کنند لذت خواهند برد و بزرگ‌ترین هدف تیم ما در همه بازی‌ها حفظ و ارتقای کیفیت فنی است. تمرینات خیلی خوبی در هفته اخیر پشت‌سر گذاشته‌ایم و بازیکنان‌مان هر روز در حال پیشرفت هستند و تلاش می‌کنیم که رتبه خوبی در انتهای فصل کسب کنیم.

مربی تیم فوتبال ذوب‌آهن تصریح کرد: تا اینجا فقط یک‌سوم از لیگ برتر گذشته است و باید روند خوب‌مان را ادامه بدهیم. کیفیت استقلال هم مشخص و تیم با انگیزه‌ای است. استقلالی‌ها در تمام بازی‌ها با انگیزه مضاعف وارد زمین می‌شوند و بازی مقابل تیم‌های بزرگ نیز همیشه جذاب است.

وی در رابطه با مصدومیت شدید بازیکن جوان ذوب‌آهن خاطرنشان کرد: سبحان خاقانی در یک اتفاق خیلی ساده و بدون اینکه برخوردی وجود داشته باشد مصدوم شد اما مطمئنم وی پرقدرت‌تر به میادین برمی‌گردد، وی هنوز وقت دارد تا از مصدومیت برگردد و فوتبال خوب خودش را با نمایش بگذارد.

کد خبر 706803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.