جان باختن ۶ نفر در حوادث جاده‌ای ۲ روزه اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به جان باختن شش نفر در چهار حادثه رانندگی که طی دیروز و امروز در جاده‌های استان رخ داد، علت دقیق وقوع این حوادث را تشریح کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سرهنگ علی مولوی اظهار کرد: ساعت ۱۳:۱۵ روز گذشته _پنجشنبه دوم آذر_ در محور زواره _ امیران یک دستگاه موتورسیکلت با یک دستگاه کامیون کشنده فوتون تصادف کرد که در این حادثه راکب و سرنشین موتورسیکلت که یک زن و مرد ۶۰ ساله بودند بر اثر صدمات وارده به سر در دم فوت کردند.

وی افزود: کارشناسان پلیس راه پس از بررسی دقیق صحنه تصادف راننده کامیون را به علت رعایت نکردن فاصله طولی و راکب موتورسیکلت را به علت گردش به طرز غلط به یک میزان مقصر تشخیص دادند.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به تصادف یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس و یک دستگاه خودروی سواری سمند در محور مبارکه به بروجن اشاره کرد و اظهار داشت: در این حادثه که ساعت ۱۶:۲۰ عصر روز گذشته رخ داد یک نفر از سرنشینان خودروی سواری پارس و یک نفر از سرنشینان خودروی سواری سمند فوت و یک نفر نیز مجروح شد که علت این حادثه از سوی کارشناسان انحراف به چپ خودروی سواری پژو پارس اعلام شد.

وی گفت: همچنین ساعت ۸:۵۰ صبح امروز جمعه، سوم آذر، در محور آزادگان یک دستگاه موتورسیکلت به علت تغییر مسیر ناگهانی با یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس برخورد کرد که در این حادثه راکب موتورسیکلت پس از انتقال به بیمارستان به رغم تلاش پزشکان جان خود را از دست داد.

سرهنگ مولوی از واژگونی یک دستگاه خودروی سواری ساینا ساعت ۱۱:۲۰ امروز در محور نائین به انارک کیلومتر ۵۴ نائین که منجر به فوت شدن راننده خودرو شد خبر داد و عنوان داشت: علت وقوع این حادثه نداشتن توجه به جلو از سوی راننده خودروی ساینا بوده است.

وی با بیان اینکه سه نفر از فوتی‌های حوادث روز گذشته و امروز در جاده‌های اصفهان راکب و ترک‌نشین موتورسیکلت بودند به موتورسواران در خصوص نداشتن کلاه ایمنی و عدم توجه به جلو و رعایت قوانین و مقررات مربوطه هنگام تردد در جاده هشدار داد و گفت: موتورسواران با استفاده از کلاه ایمنی و رعایت اصول و قوانین تردد در جاده می‌توانند جان خود را در حوادث رانندگی حفظ کنند.

کد خبر 706780

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.