آرمان‌خواهی اسلامی از دل تفکر بسیجی بیرون آمده است

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: عدالت‌خواهی، آرمان‌خواهی اسلامی از دل تفکر بسیجی بیرون آمده و تاکنون توانسته است ذلت رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا را رقم زند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سردار حسین زارع کمالی پیش از ظهر امروز _جمعه سوم آذر_ به مناسبت هفته بسیج پیش از خطبه‌های نماز جمعه در شهر یزد اظهار کرد: بسیج از دل بحران‌های اوایل پیروزی انقلاب اسلامی با تدابیر الهی گونه امام انقلاب (ره) تشکیل شد، تدابیری که برگرفته از منش و سیره پیامبر اکرم (ص) بود، امام خمینی ره فرمودند که بسیج موضوعی جدیدی نبود و در صدر اسلام نیز بوده است.

وی افزود: بسیج مخلص با خلاقیت خود توانست تهدیدهای متعددی را تبدیل به فرصت کرده و کارنامه درخشانی از خود برجا بگذارد، همچنین با این روحیه در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی تاثیرگذارتر باشد است، بسیج نشان داد "ما می‌توانیم" رؤیا نبوده و یک واقعیت در دسترس است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بسیج با عملکرد مخلصانه خود، لبخند رضایت را لب مقام معظم رهبری نشانده است، اکنون نیز رویش‌های بسیجی خواب راحت را از چشمان استکبار در سراسر جهان گرفته است.

زارع کمالی افزود: امروزه در سراسر جهان شاهد تفکر بسیجی هستیم، تفکری که اکنون تنها برای دفاع از سرزمین مقدس جمهوری اسلامی نیست.

وی ادامه داد: این تفکر به دنبال بازکردن راهی نو و نورانی در برابر بشریت و تحقق هدف اصلی خلقت در بشریت بوده و دنیا تفکر بسیجی را دنبال می‌کند، مقاومت و عدم سازش با ظالمان از دل تفکر بسیجی خارج می‌شود.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد اظهار کرد: عدالت‌خواهی، آرمان‌خواهی اسلامی از دل تفکر بسیجی بیرون آمده و تاکنون توانسته است ذلت رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکا را رقم زند.

زارع کمالی با بیان اینکه مردم انقلابی یزد در یک سال اخیر در راستای اجرای سند اعتلای بسیج با همین روحیه فعالیت کرده همچنین در استحکام بخشی درونی و نقش‌آفرینی اثربخش کار کردند.

وی گفت: تنها راه مقابله با هجمه‌های دشمن ایجاد محله اسلامی بوده و این محلات با فعال بودن پایگاه‌های مقاومت بسیج فعال و پویا هستند، در این بخش ساماندهی بسیجیان به منظور استحکام بخشی و بعد درونی سند اعتلای بسیج مدنظر است.

فرمانده سپاه الغدیر افزود: شاهد مشارکت بسیجیان در رشته‌های علمی و پژوهشی، فعالیت نخبگان در هسته‌های علمی، مراکز رشد هستیم و شناخت و احصا مسائل محلات و ارائه راهکار برای حل مشکلات از برنامه‌های اجرا شده در طی یک سال اخیر در سطح محلات بوده است که توسط جوانان در پایگاه‌های بسیج صورت گرفته است.

سردار زارع کمالی راه‌اندازی گروه‌های جهادی، قرآنی، تشکیل و تأسیس دارالقرآن، برپایی حلقه‌های صالحین و اجرای طرح شهید فهمیده و طرح‌های ولایت از جمله اقدامات فرهنگی در راستای اعتلای جامعه و بسیج بوده است.

وی با اشاره به اهمیت مباحث اقتصادی بیان کرد: در راستای ایجاد اقتصاد مردم پایه، اقدام به برپایی کلاس‌های آموزش اشتغال و برپایی نمایشگاه‌های عرصه اقتصاد مقاومتی و پرداخت تسهیلات تلاش شد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: تهیه و توزیع جهیزیه، اجرای طرح نفس نجات فرزندان سقط، اجرای طرح جهاد آبرسانی، لایروبی قنوات، اجرای ۳۰ رزمایش کمک‌های مؤمنانه و ارائه راهکار جهت مشکلات استان و مطالبه‌گری از اقدامات بسیج در استان یزد بود.

زارع کمالی در جمع نمازگزاران گفت: تشکیل ۴ هزار و ۵۰۰ حلقه تربیتی صالحین، حلقه‌های تربیتی صالحین با حضور نوجوانان و جوانان در تمام شهرستان استان به صورت هفتگی برگزار می‌شود.

وی به تهدیدهای جنگ نرم فرهنگی و جنگ روانی دشمنان علیه جوانان اشاره کرد و گفت: حلقه‌های صالحین که با استقبال پر شود و فعال نوجوانان و جوانان تشکیل می‌شوند، نقش مهمی در بصیرت‌افزایی و خنثی کردن توطئه فرهنگی دشمنان داشته است.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خاطرنشان کرد: ارائه دوره‌های آموزشی و برگزاری دوره‌های دانش‌افزایی در مباحث و مسائل دینی و بصیرتی، برنامه‌های فرهنگی و آموزشی در پایگاه‌ها با حضور مربیان انجام می‌شود و در هر حلقه‌های تربیتی صالحین علاوه بر مباحث مورد نیاز آموزشی بر طبق اهداف سند اعتلای بسیج با برپایی اردوها و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، ادبی و مسابقات اقدام می‌شود.

کد خبر 706763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.