بسیج، فرهنگی با قابلیت جهانی شدن است

امام جمعه قصرشیرین گفت: بسیج، فرهنگی با قابلیت جهانی‌شدن است که طوفان الاقصی و مقاومت مردم غزه به برکت نشر این فرهنگ است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت الاسلام صادق صالحی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته قصرشیرین _ جمعه _ سوم آذرماه، با گرامیداشت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج ۲۰ میلیونی به فرمان امام راحل در پنجم آذرماه، افزود: بسیج امروز دستاوردهای عظیمی داشته است که شکوهمندی تجمع‌ها و راهپیمایی‌های مختلف در جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به عنوان یک بسیج جهانی علیه جنایات رژیم صهیونیستی نمونه بارز این دستاورد عظیم است.

وی با اشاره به تحولات اخیر فلسطین، اظهار کرد: هرچند ابعاد پیروزی مجاهدان غیرتمند فلسطینی در حماسه طوفان الاقصی به صورت کامل بیان نشده اما مقاومت مردم غزه صحنه‌های اعجاب‌آوری را از بسیج مردم دنیا رقم زده و دستاوردی جهانی را به‌وجود آورده که صهیونیست‌ها حتی فکر آن را هم نمی‌کردند.

خطیب جمعه قصرشیرین اضافه کرد: این جنگ، نه فقط جنگ فلسطین و اسرائیل، نه تنها جنگ مقاومت و استکبار، کفر و اسلام که جنگ شرافت انسانی و رذالت و خباثت شیطانی است.

حجت الاسلام صالحی همچنین گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، به طور صریح خاطرنشان می‌شوند که پیروزی انقلاب اسلامی، آغازگر عصر جدید عالم است.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها با اشاره به هفتم آذرماه روز نوآوری و فناوری ایران‌ساخت گفت: رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند «کالای ایرانی یعنی محصول نهایی کار و سرمایه و فعالیت اقتصادی و ذهن و ابتکار که چیز باعظمت و بسیار مهمی است؛ این را باید حمایت کرد. در حمایت از کالای ایرانی همه مردم نقش دارند» که در بیان معظمٌ‌له اصلی‌ترین راهبردهای این مسأله عبارت از افزایش تولید، بهبود کیفیت تولیدات، توجه به نیازها و سلایق و مزیت‌های روز در تولید، بازاریابی بیرون از کشور و صادرات، تولید ارزان‌تر و رقابت‌پذیر و توجه به الزامات حمایت از کالای ایرانی است.

سرهنگ پاسدار معارف الفتی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قصرشیرین نیز در سخنرانی قبل از خطبه‌ها با تبریک هفته بسیج و بزرگداشت یاد شهدای بسیج گفت: بسیج با ایمان و مغزی متفکر همواره در میدان‌ها با آمادگی کامل در میدان دوستان را امیدوار و دشمنان را بیمناک می‌کند.

بسیج را شجره طیبه و درخت تناوری دانست و افزود: بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که از گلدسته‌های آن اذان شهادت سر داده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج قصرشیرین گفت: هفته بسیج یادآور دلاوری‌ها و ایثارگری‌های بسیجیانی است که در دوران مختلف انقلاب و دفاع مقدس حضور درخشانی داشته‌اند.

سرهنگ الفتی ادامه داد: امروز با اقتدار بسیج و جوانان عزیز شاهد اقتدار ایران در دنیا و پیشرفت‌های نظامی کشور هستیم و دشمن از رسیدن موشک‌های نقطه زن ایران به دست نیروهای حماس هراس دارد.

وی خطاب به دشمنان گفت: اگر می‌خواهید ما و جوانان ما و بسیجیان مقتدر و با صلابت را بشناسید داستان کربلا را بخوانید.

کد خبر 706762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.