بسیج در تمامی صحنه‌ها ورود پیروزمندانه‌ای داشته است

امام جمعه سمنان گفت: در هر زمان و صحنه ای که ملت ایران به حضور بسیجیان نیاز داشته و یا در نظام اسلامی کاری بر زمین مانده است، بسیج ورود پیروزمندانه ای داشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی امروز _جمعه، سوم آذرماه_ در خطبه‌های نماز جمعه سمنان با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج، اظهار کرد: در هر زمان و صحنه‌ای که ملت ایران به حضور بسیجیان نیاز داشته و یا در نظام اسلامی کاری بر زمین مانده است، بسیج ورود پیروزمندانه‌ای داشته است.

وی با اشاره به اینکه بسیج در برابر دشمن نفوذناپذیر است و در جهاد تبیین و جنگ نرم و سخت حضور فعالی دارد، افزود: دشمن شناسی و حضور به موقع بسیج در بزنگاه‌ها از ویژگی‌های بارز بسیجیان است.

امام جمعه سمنان خاطرنشان کرد: حضور فعال بسیجیان در دفاع از سلامت در ایام سخت کرونا و اجرای طرح شهید سلیمانی، طرح‌های علمی، محرومیت زدایی و … گوشه‌ای از فعالیت‌های این شجره طیبه است.

مطیعی با اشاره به سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر جنایت‌های وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی، تصریح کرد: مجاهدت و مقاومت فلسطینی‌ها در برابر تجاوز این رژیم غاصب، مؤثر و عزتمندانه بوده است و صهیونیست‌ها به همین دلیل با شرایطی که حماس و فلسطینی‌ها تعیین کرده بودند، مجبور شدند تا با آتش بس موافقت کنند.

پس از اقامه نماز جمعه، رزمایش اقتدار بسیجیان با حضور گردان‌های رزم سپاه ناحیه مقاومت بسیج سمنان به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در کنار محوطه مصلی بزرگ سمنان برگزار شد.

کد خبر 706755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.