رژیم صهیونیستی توان مقابله با حماس را ندارد/ آتش بس نشانه شکست اسراییل بود

امام جمعه بجنورد با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی علی رغم حمایت آمریکا و داشتن تجهیزات فراوان باز هم توان مقابله با حماس را ندارد، گفت: آتش بس نشانه شکست این رژیم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، حجت الاسلام رضا نوری امروز _جمعه سوم آذر_ در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد اظهار کرد: مؤمنان اختلاف و کدورت‌هایی که در اطراف خود می‌بینند باید رفع کنند و نباید منتظر مراجعه افراد بود.

وی افزود: یکی از عواملی که دادگاه‌ها شلوغ شده، وساطتت نکردن بزرگان در اختلافات است که باید همه ما آن را اجرایی کنیم.

امام جمعه بجنورد با اشاره به آمار نامطلوب طلاق، گفت: این موضوع عواقب بسیاری برای افراد و جامعه دارد که عموم آن به دلیل نبود عدم آگاهی و حل نکردن موضوعات توسط بزرگان است.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن ایام فاطمیه، افزود: وجود پر برکت ایشان برای جامعه اسلامی یک نعمت بزرگ است؛ همه ویژگی‌های قرآن کریم در وجود حضرت فاطمه (س) تجلی یافته است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به شیوه تربیت فرزند ایشان، گفت: خانواده‌ها باید از رفتار و کردار این بانو در تربیت فرزند الگو بگیرند.

وی در ادامه به مقاومت مردم غزه اشاره داشت و افزود: روزهای ابتدایی حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، پیشنهاد آتش بس را آمریکا و انگلیس وتو کردند اما اگر امروز آتش بس پذیرفته شده بیانگر شکست سیاست رژیم اشغالگر اسرائیل است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: رژیم صهیونیستی اکنون همانند کشتی‌گیری است که ضربه فنی شده و زبان به فحش و ناسزا باز کرده است.

حجت الاسلام نوری با اشاره به حمایت‌های مردم جهان از جبهه مقاومت گفت: جبهه مقاومت حماس در حالی تروریست خوانده می‌شود که مردم حدود ۱۰۰ کشور به حمایت از غزه به خیابان‌ها آمدند.

وی با بیان اینکه اسرائیل در برابر افکار دنیا دچار شکست بزرگ شده است، تاکید کرد: اسرائیل با وجود اینکه ۴۶۰ هزار نیرو را پای کار آورد و حمایت‌های آمریکا، انگلیس، فرانسه و آلمان را داشت اما باز هم در برابر گروه چند هزار نفره حماس توان مقابله ندارد.

امام جمعه بجنورد در انتها با اشاره به هفته بسیج گفت: بسیج امروز مربوط به یک حوزه خاص نیست و در تمامی حوزه‌ها فعالیت می‌کند.

کد خبر 706744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.