رژیم صهیونیستی بویی از انسانیت و حقوق بشر نبرده است

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی که نماد دموکراسی غرب است اکنون بیش از ۵۰ روز آب را بر روی مردم غزه بسته و پیکر شهدای فلسطینی را زیر تانک گرفته و بر روی خاک می‌کشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار محمدرضا نقدی، امروز جمعه سوم آذر در رزمایش اقتدار شش هزار نفری بسیجیان گیلان در سالن شهدای رازی رشت با اشاره به اشاعه فرهنگ و تفکر بسیجی در تمامی ملت‌های آزادی‌خواه جهان اظهار کرد: تشکیل بسیج و جهانی شدن آن یکی از آرمان‌های امام راحل (ره) بود که اکنون بعد از ۴۴ سال در تمام جهان تجسم عینی پیدا کرده است‌.

وی با بیان اینکه اگر اکنون شاهد قهرمانی‌ها و مقاومت مردان میدان در غزه هستیم برگرفته از تفکر بسیجی در قلب جبهه مقاومت است، افزود: رزمندگان حماس و جهاد اسلامی تانک‌های رژیم صهیونیستی را نابود کرده و در کنار آنان عکس یادگاری می‌گیرند و این شجاعت و ایستادگی برگرفته از تفکر بسیجی است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه، یکی از درس‌های مهم ملت ایران در طول ۴۴ سال گذشته را نشان دادن اوج مقاومت و ایستادگی به ملت‌های آزادی‌خواه جهان دانست و خاطرنشان کرد: نتیجه ایستادگی مردم ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از مقاومت در برابر انواع تحریم‌ها، فتنه‌ها و فشارهای اقتصادی، به پا خواستن مردم جهان علیه رژیم صهیونیستی و جنایات غرب در فلسطین و دیگر نقاط جهان است.

نقدی، تفکر لیبراسیم غرب را تفکری کودک‌کش دانست و تصریح کرد: جهانیان شاهدند که تفکر لیبرالیسم یعنی توحش و کودک کشی و تفکر اسلامی یعنی اوج شجاعت، ایستادگی، ایثار، وفاداری و این‌چنین می‌شود که علیه استکبار و رژیم صهیونیستی به پا خواسته و اعتراض می‌کنند.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی به عنوان نماد دموکراسی غربی بویی از انسانیت و حقوق بشر نبرده است، افزود: رژیم صهیونیستی که نماد دموکراسی غرب است اکنون بیش از ۵۰ روز آب را بر روی مردم غزه بسته و پیکر شهدای فلسطینی را زیر تانک گرفته و بر روی خاک می‌کشند که نشان دهنده ذلالت و رذالت استکبار است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه، با اشاره شهادت شش هزار کودک فلسطینی در نوار غزه، گفت: شهادت این تعداد کودک در نوار غزه محصول و نتیجه سبک زندگی غربی است که از هیچ جنایتی برای حفظ خود دریغ نمی‌کند ولی همگان بدانند که از ایستادگی مردم غزه عطر ظهور می‌آید.

نقدی اظهار کرد: اکنون ملت فلسطین و جبهه مقاومت در حال نبرد با استکبار و آمریکا هستند زیرا بعد از هفت اکتبر دیگر چیزی از رژیم صهیونیستی باقی نمانده است.

نقدی با اشاره به تلاش دشمن برای نفوذ فرهنگی از طرق مختلف، افزود: استکبار توان مقابله نظامی با جمهوری اسلامی و مردم را ندارد و به همین منظور سعی در نفوذ فرهنگی و تأثیر بر روی فکر نسل جدید داشته و در این حوزه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند ولی همواره بصیرت مردم ایران مانع از انجام اجرایی شدن سیاست کشورهای غربی در کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه گیلان یکی از سرافرازترین استان‌های کشور در حوزه‌های مختلف است، خاطرنشان کرد: شهدایی همچون شهید املاکی، خوش‌سیرت، برادران قلی‌پور، بیگلو و مرتضی حسین‌پور در کنار هشت هزار شهید دیگر گیلان، نماد وفاداری، ایستادگی و ولایتمداری مردم گیلان هستند.

منبع: فارس

کد خبر 706742

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.