نابودی اسرائیل ضامن آرامش جهان است

امام جمعه شهر یاسوج گفت: با نابودی اسرائیل جهان روی آرامش را خواهد دید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد آیت‌الله سید نصیر حسینی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: همه اقشار موظفند که در زمان دفاع در میدان باشند و هر انسان مؤمنی باید آماده دفاع از ارزش‌ها، تقابل با ظلم باشد.

وی با بیان اینکه بسیج در عرصه‌های مختلف حضور داشت و این حضور همواره پیروزی‌آور بوده‌است، افزود: بعد از جنگ بسیج در جاده‌سازی، ساخت مدرسه، کارهای عمرانی و در حوادث و بلایایی طبیعی همیشه پای کار بوده‌است.

امام جمعه یاسوج گفت: در دنیای امروز شاهد کشتار فجیع با مدرن‌ترین سلاح‌های آمریکایی و اسرائیلی هستیم، امروز بسیج و تفکر بسیج در دنیایی که نتانیاهو و بایدن حضور دارد و فقط حرف زور را می‌فهمند، باید همیشه آماده باشد.

وی با اشاره به اینکه استکبار امروز در برابر شهادت پنج هزار کودک بی‌گناه سکوت می‌کند، گفت: در دنیایی که این چنین انسان‌هایی وجود دارد، باید بیدار باشیم و این بسیج مستضعفین یعنی اینکه برای تقابل با دشمنان انقلاب و حفظ اسلام آماده باشیم.

وی افزود: اگر کسی نباشد که در برابر این ظالم‌ها بایستد عدالت خواهد مُرد و جهان بوی عدالت و آرامش نخواهد دید.

خطیب جمعه یاسوج با بیان اینکه آمریکا و انگلیس همچنین اسرائیل باید از بین برود تا جهان روی آرامش ببیند، گفت: ملت ما آماده و قدرتمند است و دنیای استکبار به امید خداوند سرنگون خواهد شد.

وی به ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) اشاره کرد و تصریح کرد: در دنیایی که ظلمت حاکم است و اگر این ستارگان نباشند انسان‌ها گمراه می‌شوند و دیدید همچنین حضرت زهرا (س) شخصیتی است که باید ایشان را به دنیا معرفی کنیم.

حسینی خاطرنشان کرد: برخی شعار زن زندگی آزادی را سر دادند اما کسانی که چنین شعارهایی سر می‌دهند به دنبال ولنگاری هستند پس ما باید در مسیر حضرت زهرا (س) باشیم، نه آنکه زن را به عنوان یک کالا همچون غرب معرفی کنیم.

وی گفت: اگر ما از مسیر دور شویم ضرر کرده‌ایم و اگر می‌خواهیم رستگار باشیم باید حضرت زهرا (س) را الگوی خود قرار دهیم.

کد خبر 706733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.