مبارزه در غزه از تفکر بسیجی الگو گیری شده‌است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبارزه مردم مظلوم غزه از تفکر بسیجی الگوگیری شده‌است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد سید علی احمدزاده روز _جمعه، سوم آذر_ در اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان گچساران اظهار کرد: بسیج شجره طیبه است و درختی که از خود مردم و توان مردم کار آن آغاز شده‌است.

وی افزود: به خاطر باورها و اعتقاداتی که بسیج داشته و در تک تک بسیجیان نیز وجود دارد این نهاد به یک مجموعه منحصر به فرد در تمام دنیا تبدیل شده‌است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: بسیج در حالی شروع به کار کرد که همه دنیا علیه ما بود و با دوراندیشی امام راحل از دل مردم و سپاه پاسداران بسیج تشکیل شد.

وی با بیان اینکه بسیج هم سرنوشت جنگ را تغییر داد و آینده نظام اسلامی را با اقتدار رقم زد، تصریح کرد: سپاه پاسداران ابتدا با کار فرهنگی و کار اعتقادی با این بینش که باید با فکر مردمی قدم برداشت و بر اساس باوری که داشتند به نیروی بی‌مثال در دنیا تبدیل شده‌است.

احمدزاده خاطرنشان کرد: نتیجه بینش، اعتقاد بسیجیان و ولایتمداری آنها، کار به جایی رسیده‌است که دشمن در برابر نیروی مقتدر بسیج کم آورد و جنگ را واگذار کرد.

وی افزود: در دوران انقلاب اسلامی نیروی مقتدر بسیج به کار خود ادامه داد و کشور ما به جایگاهی رسید که هیچ نیرویی توان و قدرت جنگیدن با ایران و نیروی بسیج را ندارد و از جنگ با ما منصرف می‌شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مبارزه در غزه با صهیونیسم الگو گرفته از تفکر بسیجی است و مردم در دنیا از مقاومت غزه نیز حمایت می‌کنند.

وی با اشاره به نیروی مقاومت در میدان نبرد، تصریح کرد: این یک نیروی جدید به نام جبهه مقاومت است که بسیار قدرتمند بوده و همان‌گونه که سید حسن نصرالله گفت نیاز نیست ما وارد جنگ با اسرائیل شویم، نیروی حماس برای آن کافی است ما منتظر آمریکا و مقابله با آن‌ها هستیم.

احمدزاده خاطرنشان کرد: دولت اسرائیل بیشتر از فلسطین به دنبال آتش‌بس است و برای او نیز این اقدام مهم است.

وی گفت: امروز میدان مقاومت همه گیر شده چون مردم در جای جای دنیا به میدان آمده و پرچم فلسطین را بالا می‌برند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: عده‌ای شیعه می‌شوند و عده‌ای نیز در مذاهب خود می‌مانند ولی پرچم مقاومت را بر سر خود می‌گیرند، امروز به قدرت رسیدن مستضعفان را مشاهده می‌کنید و قدرت در صحنه‌های جهانی از آن مقاومت است.

وی تصریح کرد: هیچ دولتی در دنیا جرأت موشک زدن به پایگاه‌های آمریکا را ندارد، اما این ارتش در مقابل جبهه مقاومت مستأصل است.

احمدزاده خاطرنشان کرد: آنها پیک می‌فرستند تا ایران به پایگاه‌های آنها حمله نکند. غلط به خورد مردم داده نشود، کسانی که حقوق بگیر دشمن و غرب هستند بدانند غزه تاکنون سقوط نکرده‌است، بیمارستان کوچکی در گوشه‌ای از غزه گرفته شد تبلیغات کردند که غزه سقوط کرده اگر این اتفاق رخ داده بود اسرائیل نیروهای خود را بمباران نمی‌کرد.

وی گفت: حزب الله قهرمان هنوز وارد جنگ نشده و فقط دشمن را زمین گیر کرده است هنوز مقاومت تمام توان خود را به کار نبرده و آثار پیروزی در حال نمایان شدن است، این راهی که بسیج شروع کرده در دنیا هم اکنون خود را نشان داده است.

کد خبر 706723

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.