التماس آرژانتینی‌ها به اسکالونی برای ماندن

لئاندرو پاردس از لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین خواهش کرد که «نظرش را تغییر دهد» و در مورد استعفای احتمالی خود تجدید نظر کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، لیونل اسکالونی سرمربی آلبی سلسته در یک مصاحبه توفانی، پس از پیروزی یک بر صفر آرژانتین مقابل برزیل در مقدماتی جام جهانی، فاش کرد که «باید خیلی به این فکر کند که چه کاری انجام دهد» و به احتمال زیاد پست سرمربیگری خود را در تیم ملی، ترک خواهد کرد.

تیم اظهارات او باعث شد تا بازیکنان و هواداران شوکه شوند، زیرا پس از اینکه مرد محبوبشان آنها را به سومین عنوان قهرمانی خود در جام‌جهانی قطر رساند، برای اسکالونی بسیار احترام قائل بودند.

پاردس پس از بازی با رسانه‌ها گفت: «ما با اسکالونی صحبت نکردیم. می‌دانیم که او، رئیس گروه است، امیدواریم اسکالونی بماند، زیرا فرد بسیار بسیار مهمی است. لیونل دلایل خود را خواهد داشت، اما ما بیشتر از آن سپاسگزاریم. بیایید امیدوار باشیم که او نظر خود را تغییر دهد و با ما بماند.»

آرژانتین از زمانی که اسکالونی زمام امور را در دست گرفت، شکوفا شده است. پس از یک نتیجه ناامید کننده در بازی قبلی مقابل اروگوئه، سرمربی نشان داد که می‌تواند نیروهای خود را برای بازگشت به مسیر پیروزی، حتی در بدترین شرایط تقویت کند.

آنها در حال حاضر در صدر گروه مقدماتی جام جهانی قرار دارند و با هشت امتیاز برتری نسبت به برزیل رده ششمی که سه بازی متوالی تحت هدایت فرناندو دینیز را باخته‌اند، دارند.

اظهارات اسکالونی پس از مسابقه‌ای که با خشونت خارج از زمین در ورزشگاه ماراکانا برزیل همراه بود، بیان شد. سخنان او می‌تواند بازتابی از فروپاشی کامل فدراسیون فوتبال آرژانتین باشد، اما این مربی هیچ چیز قطعی در مورد استعفای احتمالی خود به اشتراک نمی‌گذارد. اگرچه این موضوع سؤالاتی را در مورد آینده سرمربی موفق آلبی سلسته ایجاد می‌کند، اما هواداران آرژانتین امیدوار هستند که سرمربی قهرمان جام جهانی، خانه‌اش را ترک نکند.

کد خبر 706703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.