قتل ۴ نفر در شهرستان گچساران/ قاتل سابقه‌دار متواری شد

دادستان گچساران از قتل چهار نفر و زخمی شدن یک نفر در منطقه «قلعه قدیم آرو» در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد حجت‌الاسلام محمدصدرا ادیبان روز _جمعه سوم آذر_ در خصوص قتل چهار نفر در منطقه «آرو» شهرستان گچساران اظهار کرد: جوانی مسلح به دلایل شخصی با اسلحه کلاشینکف چهار مرد جوان را کشته و یک مرد جوان دیگر را هم مجروح و راهی بیمارستان کرد.

وی افزود: این حادثه شب گذشته دوم آذر ۱۴۰۲ ساعت ۲۳:۱۳ در روستای قلعه قدیم آرو از توابع شهرستان گچساران به‌وقوع پیوست و قاتل دارای سوابق کیفری متعدد و هم‌اکنون متواری است.

دادستان گچساران با اشاره به اینکه با حضور مأموران انتظامی، امنیت در روستا برقرار است، گفت: پلیس و بازپرس ویژه پرونده اقدامات و تحقیقات خود را برای دستگیری قاتل و کشف اسلحه به‌کار رفته در این جنایت، آغاز کرده و دستگیری قاتل متواری به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

سیدجواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با تأیید این درگیری در روستای آروی گچساران، اظهار کرد: که اکنون امنیت کامل در این روستا برقرار است.

وی با بیان اینکه قاتل همچنان متواری است و تلاش برای دستگیری وی ادامه دارد، گفت: هشت نفر از بستگان ضارب دستگیر شده‌است.

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این درگیری مسلحانه چهار نفر کشته شدند، تصریح کرد: یکی از افراد زخمی شده در بیمارستان شهید رجایی گچساران تحت مداوا قرار دارد که طبق آخرین گزارش‌ها وضعیت این فرد وخیم گزارش شد.

کد خبر 706684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.