افت ۶۹ درصدی سود خالص سهام فرآورده‌های نسوز ایران

شرکت فرآورده‌های نسوز ایران در شش ماهه سال جاری عملکرد قابل قبولی نداشته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شرکت فراورده‌های نسوز ایران با شناسایی سود ۴۰۳ ریال و پی بر ای ۲۲ واحدی مورد داد و ستد قرار گرفته است، پی بر ای گروه این شرکت برابر با ۱۲ واحد است که به نسبت گروه خود وضعیت مطلوبی را به ثبت نرسانده است.

افت ۶۹ درصدی سود خالص سهام فرآورده‌های نسوز ایران

این شرکت در شش ماهه سال جاری به درآمد عملیاتی ۵۰۵ میلیارد تومان رسیده است که تغییری نسبت به سال گذشته نداشته است، بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی این شرکت برابر با ۳۵۱ میلیارد تومان بوده است که رشد ۴ درصدی داشته است.

سود ناخالص شرکت برابر با ۱۵۴ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۴ درصدی را به ثبت رسانده است، هزینه‌های فروش اداری شرکت برابر با ۴۶ میلیارد تومان بوده است که رشد ۳۹ درصدی را به ثبت رسانده و سایر درآمدها برابر با پنج میلیارد تومان بوده است.

سایر هزینه‌ها برابر با ۵۵ میلیارد تومان (رشد سایر هزینه‌های شرکت برابر با ۸۵۲ درصد بوده است که رشد بسیار زیادی است)، سود عملیاتی شرکت برابر با ۵۷ میلیارد تومان که افت ۴۰ درصدی را به ثبت رسانده است، هزینه‌های مالی شرکت برابر با ۳۰ میلیارد تومان بوده است که رشد ۱۰۲ درصدی داشته است.(رشد هزینه‌های مالی نیز زیاد بوده است.

سود عملیات شرکت قبل از مالیات برابر با ۲۸ میلیارد و پس از مالیات برابر با ۲۳ میلیارد تومان بوده است، سود خالص افت ۶۹ درصدی داشته است.

کد خبر 706664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.