بازدید معاون اجرایی رئیس جمهور از تصفیه خانه‌های فاضلاب شهر سنقر و روستای فارسینج

معاون اجرایی رئیس جمهور، نماینده مردم شهرستان سنقر در مجلس شورای اسلامی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب، معاون عمرانی استانداری و رئیس سازمان برنامه و بودجه استان از تصفیه خانه های فاضلاب شهر سنقر و روستای فارسینج بازدید کرده و در روند اجرای پروژه قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، عصر _پنجشنبه دوم آذر_ محسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، سید جواد حسینی کیا نماینده مردم سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی به همراه رضا داودی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب و معاونین این شرکت از تصفیه خانه‌های شهر سنقر و روستای فارسینج بازدید کردند.

رضا داودی، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر سنقر اظهار کرد: این تصفیه‌خانه با ظرفیت ۴۷ هزار نفر امکان تصفیه ۷ هزار و ۴۰۰ مترمکعب در شبانه‌روز را دارد و می‌تواند ۲/۷ میلیون متر مکعب پساب در سال برای مصارف و توسعه صنعت تولید کند.

وی خاطر نشان کرد: تاکنون شبکه و خطوط انتقال این پروژه بیش از ۷۰ درصد و تصفیه خانه هم ۱۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن به ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: مقرر شد که تأمین اعتبار جهت تکمیل این طرح در سفر بعدی ریاست جمهوری به استان در دستور کار قرار گیرد.

وی در بازدید دیگری که به همراه معاون اجرایی رئیس جمهور از تصفیه خانه فاضلاب روستای فارسینج داشتند اظهار داشت: شبکه و خطوط انتقال این تصفیه خانه بیش از ۹۰ درصد و کل تصفیه خانه بیش از ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل پروژه به ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

داودی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب اهتمام دارد در صورت تأمین اعتبار تا هفته دولت سال ۱۴۰۳ این پروژه را تکمیل و وارد مدار بهره برداری کند.

کد خبر 706644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.