با پیگیری مسئولان استان کرمانشاه اتفاقات خوبی در سنقر افتاده است

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: با پیگیری مسئولان استان کرمانشاه اتفاقات خوبی در منطقه افتاده است کمبودها برطرف شده و در حوزه های عمرانی و اقتصادی کارهای خوبی انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه محسن منصوری عصر _پنجشنبه دوم آذرماه_ پس از بازدید چند طرح در سنقر و کلیایی اظهار کرد: با پیگیری مسئولان استان کرمانشاه اتفاقات خوبی در منطقه افتاده است کمبودها برطرف شده و در حوزه‌های عمرانی و اقتصادی کارهای خوبی انجام شده است. در مصوبات رئیس جمهور به استان کرمانشاه کمک شده که برخی از طرح‌ها فعال شود و مشکلات به حداقل ممکن برسد.

وی گفت: اما هنوز نقص‌هایی وجود دارد و پروژه‌هایی نیاز به تأمین و تزریق اعتبار دارد. امروز در شهرستان سنقر از تعدادی از پروژه‌ها بازدید کردیم. مسیر و راه اصلی مرکز استان به سنقر از طریق بیستون و صحنه کارهایی انجام شده و بخش‌هایی از پروژه تکمیل شده و بخش‌هایی هم باقیمانده که دولت تأمین اعتبار می‌کند.

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مناطق و محدوده‌ای که ضروری هست در حقیقت نیاز به تأمین اعتبار فوری دارد کارش انجام شود همچون پروژه‌های آب و فاضلاب و تصفیه خانه‌ای که مورد بازدید قرار گرفت و سایر حوزه‌ها هم ۳ پروژه نیمه کار دارند که در اولویت تأمین اعتبار هستند تا مسئله و مشکلش حل شوند.

کد خبر 706641

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.