در لحظه به بازیکنان اعتماد می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در مورد تأثیر نبود بازیکنان ملی‌پوش گفت: نمی‌توانم حدس بزنم نتیجه بهتر بود یا نتیجه بدتری کسب می‌کردیم؛ باید در لحظه به بازیکنان اعتماد کنم که اعتماد هم دارم، با برخی بازیکنان برده‌ایم، مساوی کردیم و باختیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، ژوزه مواریس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با استقلال خوزستان اظهار داشت: بازی کاملاً احساسی بود، دو گل زدیم و موقعیت زدن گل‌های بیشتری داشتیم، نیمه دوم متفاوت‌تر بود و باید بابت تغییرات تیم حریف، خود را هماهنگ می‌کردیم.

وی ادامه داد: با شرایط متفاوت رو به رو شدیم، استقلال مشکلاتی را ایجاد کرد که بازی در آخر به این سمت و سو کشیده شد؛ خیلی مهم بود که چنین شرایطی ایجاد شد، بعضی وقت‌ها باید دفاع کنیم و با استراتژی بازی کنیم که بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم؛ به بازیکنان استقلال بابت تلاشی که داشتند، تبریک می‌گویم و برای آن‌ها در بازی بعدی آرزوی موفقیت دارم.

مورایس در مورد اتفاقات پایان بازی گفت: طبیعی است، همه تیم‌ها دوست دارند، ببرند و وقتی تیمی نمی‌برد، جر و بحثی ایجاد می‌کند و فکر نمی‌کنم اتفاق خاصی بوده باشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: خیلی ساده است، طبق قوانین فوتبال اگر دو بازیکن مصدوم باشند، داور می‌تواند اجازه بدهد که بازیکنی از زمین خارج نشود؛ بازیکن استقلال خطا می‌کند و نیاز به کمک پزشکی دارد و این‌گونه بازیکن ما را از زمین خارج می‌کند، اعتراض بابت خروج این بازیکنان از زمین بود و قصد اتلاف وقت نداشتم.

وی همچنین در مورد تأثیر نبود بازیکنان ملی‌پوش بیان داشت: نمی‌توانم حدس بزنم نتیجه بهتر بود یا نتیجه بدتری کسب می‌کردیم؛ باید در لحظه به بازیکنان اعتماد کنم که اعتماد هم دارم، با برخی بازیکنان برده‌ایم، مساوی کردیم و باختیم.

مورایس در مورد نیمه دوم گفت: خوب بازی کردیم و حقیقت است؛ وقتی تیمی در زمین کیفیت نشان می‌دهد، باید احترام بگذاریم و استقلال نیز خوب بازی کرد، بازیکنان سرعتی و با مهارت دارند؛ زمین بازی قابل اعتماد برای بازی روی زمین نبود و آن‌ها عادت به بازی مستقیم و پشت مدافعان داشتند که ما عادت نداریم اما به بازی حریف احترام می‌گذارم.

کد خبر 706616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.