اجرای مانور اقتدار بسیجیان هم‌اکنون در اصفهان

معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان امشب از اجرای مانور دفاعی امنیتی اقتدار در سراسر پایگاه‌های مقاومت بسیج شهر اصفهان خبر داد.

محمد دهقانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا از اجرای مانور دفاعی امنیتی اقتدار به صورت همزمان در سراسر پایگاه‌های مقاومت بسیج شهر اصفهان خبر داد و اظهار کرد: هم اکنون این مانور به صورت مشترک با فراجا در همه محلات شهر اصفهان در حال اجراست.

وی افزود: این مانور از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ با همایش و فراخوان دسته‌های رزمی و گشت‌های عملیاتی بسیجی در قالب شامگاه یاد یاران در مناطق گردشگری و تفرجگاه‌های مربوط به حوزه‌های مقاومت در معرض دید عموم آغاز شده است.

معاون عملیات ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) اصفهان تصریح کرد: شامگاه یاد یاران با دعوت از پیشکسوتان بسیج و انقلاب اجرا می‌شود که در آن هم به خاطره گویی و هم به بحث‌های بصیرتی سیاسی خواهند پرداخت.

وی تصریح کرد: در ادامه این شامگاه، طرح امنیتی اقتدار از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱:۳۰ در حال برگزاری است که در محدوده سرزمینی حوزه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود.

دهقانی هدف از برگزاری مانور اقتدار را ایجاد امنیت پایدار، کاهش میزان سرقت‌های خرد و افزایش آمادگی رزم بسیجیان در مقابله با هر نوع حادثه و تهدید احتمالی قلمداد کرد و افزود: در این مانور ۱۱ حوزه و ۲۴۶ پایگاه مقاومت بسیج ناحیه امام صادق (ع) به انضمام حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج ناحیه امام رضا (ع) شرکت کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: این مانور به صورت مشترک بین تیم‌های عملیاتی بسیج و تیم‌های عملیاتی فراجا به منظور ایجاد امنیت پایدار در حال انجام است.

کد خبر 706607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.