نتایج ۲ بازی باقی‌مانده لیگ دسته‌اول فوتبال مشخص شد / تساوی کرمانی‌ها و شکست بدموقع خیبر

هفته سیزدهم لیگ دسته‌اول فوتبال باشگاه‌های ایران با انجام دو بازی امروز به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، رقابت‌های هفته سیزدهم لیگ دسته‌اول فوتبال باشگاه‌های ایران روز گذشته آغاز شد و امروز _پنج‌شنبه دوم آذرماه_ با انجام سه بازی به پایان رسید که در مهم‌ترین بازی‌ها خیبر خرم‌آباد در کمال ناباوری تن به شکست داد و مس کرمان و مس شهربابک دربی کرمانی‌ها را با تساوی به پایان دادند.

مس کرمان - مس شهربابک

دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و شهربابک در ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باهنر کرمان برگزار شد. در شرایطی که سه امتیاز حساس دربی استان کرمان می‌توانست تا حد زیادی جایگاه دو تیم هم‌نام مس را در جدول رده بندی جام آزادگان بهبود بخشد و این تیم‌ها صعود محسوسی را در جدول تجربه کنند اما بازی با نتیجه صفر بر صفر و تقسیم امتیازات به پایان رسید.

شهرداری آستارا - خیبر خرم‌آباد

در مهم‌ترین بازی امروز تیم خیبر خرم‌آباد که در رده سوم جدول قرار داشت به مصاف شهرداری آستارا رفت و در نیمه دوم با تک گل رضا صدری یک بر صفر تن به شکست داد تا فرصت صدرنشینی را از دست دهد و یک پله نیز در جدول رده‌بندی لیگ آزادگان سقوط کرد.

خلیج‌فارس ماهشهر - استقلال آبی‌پوشان ملاثانی

در آخرین دیدار امروز نیز خلیج‌فارس ماهشهر در خانه مقابل استقلال آبی‌پوش ملاثانی یک بر صفر تن به شکست داد. گفتنی است تک گل این دیدار را احسان علوان زاده به ثمر رساند.

کد خبر 706599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.