کرمانشاه به بازار سرمایه و مرکز کسب و کار تبدیل می‌شود

مدیرعامل شرکت بورس تهران از تاسیس مرکز مالی بورس تهران در کرمانشاه با همکاری مسئولان استان خبر داد و گفت: کرمانشاه به بازار سرمایه و مرکز کسب و کار تبدیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، در جلسه‌ای که عصر امروز _پنجشنبه، دوم آذر_ در دفتر محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه و با حضور عبدالرضا مصری نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی، محمود گودرزی مدیرعامل شرکت بورس تهران و عبدالوحید محمدی سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه برگزار شد، محمود گودرزی با تشکر از همراهی و حمایت مدیران استان برای بهره‌مندی این استان از مزایای ورود شرکت‌ها و پروژه‌ها به بورس، از برنامه‌ریزی صورت گرفته برای تبدیل کرمانشاه به مرکز مالی بورس تهران خبر داد.

محمود گودرزی در این جلسه اظهار داشت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته در تلاش هستیم که کرمانشاه در زمینه گسترش بورس و تأمین مالی از طریق بازار سرمایه به الگوی کشوری تبدیل شود و در همین راستا کرمانشاه به بازار سرمایه و توسعه کسب و کار تبدیل می‌شود.

وی افزود: ایده‌ها و راهکارهایی داریم که مرکز مالی بورس تهران در استان کرمانشاه دایر شود و به همین منظور فرهنگ سازی برای ارتقای سواد مالی در استان مهم است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه هم در این دیدار با استقبال از رونق و رشد مراکز بورس در استان و زمینه سازی برای ورود شرکت‌ها به بازار سرمایه، اظهار کرد: ما در کرمانشاه به دنبال تقویت ساختارهای اقتصادی و رونق اقتصادی به منظور افزایش ثروت‌آفرینی و رشد اشتغال هستیم.

وی بر ارائه آموزش‌های روند برنامه‌های بورس در استان برای نوجوانان و جوانان تاکید کرد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: مراکز مالی بورس ظرفیت مناسبی برای رونق اقتصادی و تقویت بنیه اقتصادی استان خواهد بود که ما از هرگونه برنامه مراکز بورس در کرمانشاه استقبال می‌کنیم.

کد خبر 706598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.