ایستگاه جدید گاز طبیعی تجدیدپذیر در ایالت مریلند افتتاح می‌شود

یک ایستگاه جدید گاز طبیعی تجدیدپذیر (RNG) در شهر بالتیمور افتتاح خواهد شد که به کاهش انتشار کربن کمک می‌کند.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت سوخت انرژی پاک واقع در شهر بالتیمور در ایالت مریلند آمریکا اعلام کرد که یک ایستگاه جدید گاز طبیعی تجدیدپذیر (RNG) در شهر بالتیمور افتتاح می‌کند، RNG به طور کامل از زباله‌های آلی ساخته شده است و به میزان چشمگیری انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهد.

ناوگان‌های بزرگی که با گاز طبیعی تجدیدپذیر (RNG) سوخت‌گیری می‌کنند، می‌توانند میزان انتشار کربن به ویژه در بخش کامیون‌های سنگین را کاهش دهند، افتتاح ایستگاه یادشده در مریلند و دیگر نقاط کشور نشان‌دهنده تقاضا برای سوخت مقرون‌به‌صرفه و تمیز است که انتشار گازهای گلخانه‌ای را کاهش می‌دهد و امروزه در دسترس است.

ایستگاه جدید در محیطی با مساحت تقریباً ۲۰ هکتاری قرار دارد و شامل چهار دیسپنسر پرکننده سریع برای سوخت‌رسانی آسان است، افتتاح این ایستگاه امکان سوخت‌رسانی مقرون‌به‌صرفه را برای افراد فراهم می‌کند، همچنین دارای ۱۵۶ جای پارک اضافی برای وسایل نقلیه شخصی رانندگان است؛ سرمایه‌گذاری چند میلیون دلاری در منطقه بالتیمور آن را به مرکزی برای سوخت پاک و پایدار تبدیل کرده است.

شرکت سوخت انرژی پاک در حال حاضر ۵۹۰ جایگاه سوخت‌رسانی در سراسر آمریکای شمالی دارد و به طور پیوسته در حال افزایش دادن تعداد ایستگاه‌هایی است که برای ناوگان کامیون‌های سنگین در نظر گرفته شده است.

کد خبر 706577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.