مجتمع آموزشی رفاهی طلائیه میبد افتتاح شد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: مجتمع فرهنگی، آموزشی و رفاهی طلائیه ویژه مردم شهرستان میبد بوده و برای برپایی جشن ازدواج جوانان در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا همیشه با شادی و فرح مؤمنان این محیط فعالیت کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سردار حسین سلامی ظهر امروز _پنجشنبه دوم آذر_ در مراسم افتتاحیه مجتمع فرهنگی رفاهی طلاییه میبد اظهار کرد: این مجموعه ویژه مردم شهرستان میبد بوده و برای برپایی جشن ازدواج جوانان در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا همیشه با شادی و فرح مؤمنان این محیط فعالیت کند.

وی به ویژگی‌ها و شاخصه‌های ارزشمند مردم در شهرستان میبد اشاره کرد و افزود: هر سرزمینی به واسطه گوهرها یا شاخصه‌هایی مقدس می‌شود و نقش برجسته در تاریخ و سرنوشت جوامع ایفا می‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: این موضوع به وسعت و گستره بزرگ جغرافیای شهرها بستگی ندارد، شهر میبد از جمله این سرزمین‌ها بود که با سه عنصر فقاهت، جهاد و شهادت شناخته می‌شود.

سلامی خاطرنشان کرد: شهر میبد بر سپهر اجتهاد، فقاهت و پیشگامی، برجستگی و درخشندگی ممتاز بوده و عالمان فقیه، بنیانگذاران علم و احیاکنندگان فضیلت در جامعه که به رحمت الهی پیوستند شناخته می‌شوند، در این خطه عالمان فقیه و بزرگواری چون آیت‌الله اعرافی حضور داشته و امروز در مرکزیت نشر معارف در بحث مدیریت حوزه‌های علمیه حضور مؤثر و تعیین‌کننده دارد.

وی تصریح کرد: شهرستان میبد مجاهدان بزرگی دارد که یا به شهادت رسیدند و بر عهد خود با خداوند پایدار بودند، دسته‌ای منتظرند و در مسیر جهاد گام برمی‌دارند و ۵۰۰ شهید این شهر در کهکشان این امت چون ستاره می‌درخشند، آزادگان و جانبازان و رزمندگان آن عزیز این امت هستند.

کد خبر 706576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.