۲۶ باب چمن مصنوعی در مناطق مختلف استان اردبیل احداث شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: طی دوره خدمت دولت سیزدهم ۲۶ باب فضای ورزشی مجهز به چمن مصنوعی با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف استان احداث شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، کلام‌اله صفری عصر امروز _پنجشنبه دوم آذر_ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی دوره خدمت دولت سیزدهم ۲۶ باب فضای ورزشی مجهز به چمن مصنوعی با صرف ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف استان احداث شده و در اختیار دانش‌آموزان قرار گرفت.

وی از خرید چمن مصنوعی برای ۱۵ باب فضای ورزشی دیگر در استان خبر داد و افزود: در مدت ۲ سال گذشته ۲۳ باب کلاس درس تربیت بدنی نیز با صرف ۵۰ میلیارد ریال اعتبار در سطح استان دایر، تجهیز و فعال شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: در مدت دو سال گذشته، پنج باب سالن ورزشی نیمه‌کاره آموزش و پرورش در استان با صرف ۷۰ میلیارد ریال و هشت باب سالن چند منظوره ورزشی با صرف ۴۰۰ میلیارد ریال تکمیل شده و به بهره‌برداری رسید.

صفری توسعه اتاق تربیت بدنی و بهداشت را از امور مورد توجه سازمان تعلیم و تربیت استان اعلام کرد و گفت: در این زمینه ۲۵ اتاق سلامت با صرف سه میلیارد ریال طی ۲ سال گذشته تجهیز و بهره‌برداری شد.

وی تجهیز و تعمیر پنج باب سالن ورزشی با صرف ۵۰ میلیارد ریال اعتبار و نیز میزبانی از المپیاد ورزشی کشوری به همراه کسب ۱۵ عنوان قهرمانی کشوری را از جمله دستاوردهای جامعه ورزش آموزش و پرورش استان اردبیل در یک سال گذشته ذکر کرد.

افزایش سرانه فضای ورزشی به ۵۲ سانتی متر در استان

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل همچنین اظهار کرد: تا دو سال پیش سرانه فضای ورزش دانش‌آموزی استان اردبیل ۲۰ سانتیمتر مربع بود که با اقدامات انجام شده، مجموع سرانه ورزشی استان هم‌اکنون به ۵۲ سانتی متر مربع رسیده و تلاش در این عرصه همچنان ادامه دارد.

کد خبر 706573

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.