آغاز به‌کار سمینار سالانه بیماری‌های ریوی کودکان کشور در رشت

سمینار سالانه بیماری‌های ریوی کودکان کشور با همکاری انجمن ریه کودکان و به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان در رشت صبح امروز(پنجشنبه) به مدت دو روز آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در گیلان، محمدتقی آشوبی رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان امروز _ پنج‌شنبه دوم آذر_ در سمینار سالانه بیماری‌های ریوی کودکان در رشت با اشاره به پیشروی نظام سلامت گیلان مبتنی بر نقشه راهبردی، اظهار کرد: در تلاشیم تا با همکاری انجمن‌های کشوری برنامه‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی را در جهت نظام سلامت، برگزار کنیم.

وی با اشاره به برگزاری چندین دوره همکاری مشترک دانشگاه علوم پزشکی گیلان با انجمن‌های علمی و تخصصی، افزود: تاکنون سمپوزیوم تخصص ارتقا آموزش علوم پزشکی و کاربرد فناوری مصورسازی، کنفرانس سه‌روزه اورژانس‌های جراحی، تروما و نقش پاراکلینیک، برگزاری کنگره میان‌دوره‌ای انجمن جراحان عروق ایران و اکنون نیز سمینار سالانه بیماری‌های ریوی کودکان را در حال اجرا داریم.

آغاز به‌کار سمینار سالانه بیماری‌های ریوی کودکان کشور در رشت

سیمنار سالانه بیماری‌های ریوی کودکان صبح امروز با حضور ۲۰۰ تن از شرکت‌کنندگان در سالن همایش‌های مرکز آموزشی درمانی ۱۷ شهریور رشت به مدت دو روز (دوم تا سوم آذر) آغاز به کار کرد.

این سمینار سالانه با همکاری انجمن علمی ریه کودکان ایران و دانشگاه علوم پزشکی گیلان در راستای رسالت سازمانی انجمن برگزار می‌شود تا اطلاعات اساتید این حوزه به‌روزرسانی شود.

ارائه ۲۰ مقاله علمی شامل پنل‌های اسم و آخرین تغییرات GINA، عفونت‌های تنفسی تحتانی و نارسایی تنفسی و بیماری‌های منتشر ریه توسط فوق تخصصی ریه کودکان از سراسر کشور آغاز شد.

بیماری‌های ریوی در کودکان به‌ویژه آسم و آلرژی ازجمله بیماری‌های شایع در استان گیلان بوده و این استان از سه پزشک فوق تخصص ریه کودکان برخوردار است.

کد خبر 706523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.