مرکز آفرینش‌های هنری سپاه الغدیر یزد افتتاح شد

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب گفت: استفاده از ابزار هنر در راستای مقابله با دشمن در جنگ نرم و جذب جوانان ارزشمند است و جزو مسئولیت‌های بسیج به حساب می‌آید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سردار حسین سلامی پیش از ظهر امروز _پنجشنبه دوم آذر_ در آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی، اظهار کرد: از عرصه‌هایی مهم که تأثیرات فوق‌العاده‌ای بر فرهنگ، آگاهی بخش به مردم، جذب اقشار مختلف جامعه و مصون نگه‌داشتن آنها از گزند دشمن دارد، عرصه هنر است.

وی افزود: جنگ نرم یکی از جنگ‌های که با آن روبه‌رو هستیم، دلیل اینکه به آن جنگ نرم نهادند این است که این جنگ محسوس نبوده و حسی که انسان به جنگ سخت در قالب آتش و بمباران دارد را در جنگ نرم احساس نمی‌کند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: هر چند جنگ نرم در فضای مجازی است اما تأثیرات آن کاملاً واقعی بوده است اما محسوس نبوده و تأثیرات آن به شدت خطرناک‌تر از جنگ سخت است.

سردار سلامی تاکید کرد: در جنگ سخت، فرزندان ایران را از دست می‌دهیم و از آن‌ها با افتخار به عنوان شهید یاد می‌کنیم؛ این در حالی است که تلفات در جنگ نرم موجب ناراحتی، شرمندگی و افسردگی می‌شود.

وی اضافه کرد: استفاده از هنر در جهت مقابله با دشمن در جنگ نرم و جذب جوانان کاری بسیاری ارزشمند بوده و جزو مسئولیت‌های بسیج به حساب می‌آید.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دنیای هنر، دنیای استفاده از تجهیزات مدرن اعم از نرم‌افزارها و سخت افزارها و در عرصه فناوری اطلاعات و ارتباطات و رسانه‌ای است.

سردار سلامی افزود: رسانه امروز در صنعت بسیار پیشرفته، بسیار پیچیده و بسیار تأثیرگذار شده است و در دنیا واقعی جایگاه بسیار مهمی را دارد.

وی از راه‌اندازی مرکز آفرینش‌های هنری سپاه الغدیر یزد ابراز خرسندی کرد و گفت: این مرکز در جهت تهیه آثار فاخر و ارزشمند مجهز شود تا بتواند با ساخت فیلم و انیمیشن، بازی‌های رایانه‌ای، سریال و پویانمایی اثرگذاری لازم را در جامعه داشته باشد.

کد خبر 706513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.