احداث ۵۰۰ درمانگاه در دستور کار سپاه پاسداران  است

فرمانده کل سپاه پاسداران از ساخت بیمارستان‌های متعدد در استان‌ها خبر داد و گفت: ساخت حدود ۵۰۰ بیمارستان و درمانگاه در برنامه‌های سپاه قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، سردار سلامی صبح امروز _ پنجشنبه دوم آذر_ در حاشیه مراسم آغاز عملیات اجرایی بیمارستان ۱۲۸ تختخوابی الزهرا (س) یزد در جمع خبرنگاران استان یزد اظهار کرد: بخش مهمی از تهدیدات و مخاطراتی که کشورهای غربی و آمریکا به کشور ایران و به صورت خاص جوانان تحمیل می‌کنند در زمینه جنگ نرم و دین گریز کردن جوانان از پاکیزگی‌ها است.

وی افزود: کشورهای غربی سعی دارند فرهنگ مبتذل خود را همانگونه که جوانان خود را درگیر کرده است با ترویج آن در جامعه پاک ما، ارزش‌های اسلامی جوانان را کمرنگ کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: وظیفه ما در شرایط فعلی استفاده از هنر و رسانه برای مقابله عملیاتی با سیاست دشمنان است که طبیعتاً ابزارهای این جنگ رسانه‌ای با جنگ سخت متفاوت است.

سردار سلامی گفت: ایمان و اراده انسان‌ها و سخت‌افزارهای متکی به نرم‌افزار به عنوان ابزارهای مقابله با جنگ نرم دشمن است، این ابزارها می‌توانند جاذبه‌های هنری جدید تولید کرده و با استفاده از جذابیت‌های هنری در فضای مجازی و حقیقی، سد مستحکمی در برابر نفوذ و هجمه شیطانی و وسیع غرب باشند.

وی با تأکید بر اینکه سپاه سعی کرده است، ابزارها و زیرساخت‌های لازم برای این جنگ در کشور فراهم نموده و در اختیار استعدادهای بی‌شمار موجود در کشور قرار دهد گفت: باید بتوانیم با استفاده از ابزارهای لازم، در جهت حفظ و گسترش فرهنگ‌ها و آئین‌ها، حفظ ارزش‌ها و نمادهای بومی خود تلاش کنیم؛ چرا که به هر میزان که این فرهنگ‌ها قوی‌تر باشد اسیر تهاجم فرهنگی دشمن نخواهیم شد.

سردار سلامی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به واسطه وجود نیروهای مخلص بسیج یک نقطه امید برای مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی گفت: یکی از کارکردهایی که مقام معظم رهبری همواره سپاه پاسداران را به سمت آن هدایت می‌کنند ارائه خدمات اجتماعی در شرایط تحریم اقتصادی در کشور است، که سپاه به این بخش توجه خاصی داشته است.

فرمانده کل سپاه پاسداران افزود: سپاه تلاش کرده است تا در بعضی استان‌ها بیمارستان‌های متعددی را احداث کند و در اختیار مردم قرار دهد که در این زمینه ساخت حدود ۵۰۰ بیمارستان و درمانگاه در برنامه سپاه قرار دارد.

سردار سلامی ادامه داد: امیدواریم این بیمارستان‌ها و درمانگاه‌ها هرچه سریع‌تر تکمیل و در اختیار آحاد جامعه قرار گیرد و به مردم بتواند خدماتی ارائه دهد.

کد خبر 706504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.