رفع سد معبر مصالح و پسماندهای عمرانی در سمنان

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان گفت: رفع سد معبر مصالح و پسماندهای عمرانی با اخطار به متخلفان ساختمانی در سطح شهر سمنان در حال انجام است.

محسن مداح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در سمنان اظهار کرد: در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندان با متخلفان ساختمانی که با دپوی پسماند و مصالح ساختمانی در معابر و گذرهای عمومی موجب سد معبر و دشواری در تردد عابران پیاده و سواره می‌شوند، توسط واحد پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری سمنان طبق قانون برخورد می‌شود و این برخورد با تخلفات در حال انجام است.

وی افزود: طبق تبصره «۱» ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها، سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها و استفاده غیرمجاز از آن‌ها برای کسب یا سکونت ممنوع است و شهرداری مکلف است از آن جلوگیری و در رفع موانع موجود و آزاد کردن معابر و اماکن مذکور به وسیله مأموران خود اقدام کند، ضمن اینکه قانون به شهرداری اختیار می‌دهد با این خاطیان برخورد کند و وارد عمل شود.

معاون خدمات شهری شهرداری سمنان خاطرنشان کرد: واحد ساماندهی پسماندهای عمرانی و ساختمانی سازمان مدیریت پسماند شهرداری سمنان نیز به واسطه مخازن ویژه جمع‌آوری و حمل پسماندهای ساختمانی، روش صحیح جمع‌آوری و انتقال نخاله‌های ساختمانی را برای جلوگیری از انسداد معابر و اهتمام به مسئله پاکیزگی محیط زیست شهری مشخص کرده‌اند.

کد خبر 706490

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.