حضور جوانان در صحنه‌های پرخطر فلسطین با تاسی از تفکر بسیجی است

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز جلوه‌های زیبای پرشور حضور جوانان در صحنه‌های پرخطر فلسطین با تاسی و الگوگیری از بسیج و تفکر بسیجی است که با مقاومت در برابر اقدامات ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیسم، شعار هیهات من‌الذله را تفسیر کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران طی پیامی خطاب به سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی، فرا رسیدن سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین را تبریک گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

اذْکُرُوا إِذْ أَنتُمْ قَلِیلٌ مُّسْتَضْعَفُونَ فِی الْأَرْضِ تَخَافُونَ أَن یَتَخَطَّفَکُمُ النَّاسُ فَآوَاکُمْ وَأَیَّدَکُم بِنَصْرِهِ وَرَزَقَکُم مِنَ الطَّیِّبَاتِ لَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ

سوره انفال – ۲۶

بسیج را می‌توان به حق مکتبی‌ترین و مردمی‌ترین نیروی مقاومت جهانی نامید.

فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)
برادر ارجمند:

سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی

ریاست محترم سازمان بسیج مستضعفین

سلام علیکم؛

تشکیل سازمان بسیج مستضعفین؛ پاسخ پر صلابت حضرت امام راحل (ره) و سربازان جان برکف ایشان به ندای "هل من معین" محرومین و مستضعفین تاریخ بود که با تأسی از فرهنگ متعالی عاشورایی به نهادی مکتبی و مردمی با رسالتی در ابعاد جهانی تبدیل گشت.

امروز جلوه‌های زیبای پرشور حضور جوانان در صحنه‌های پُرخطر فلسطین با تاسی و الگوگیری از بسیج و تفکر بسیجی است که با مقاومت خود در برابر اقدامات ددمنشانه رژیم کودک‌کش صهیونیسم، شعار هیهات من الذله را تفسیر کرده‌اند. بی‌تردید هفته بسیج فرصت مغتنمی برای جهاد تبیین و بیان جلوه‌های مقاومت، پایمردی و مظلومیت کودکان، زنان و مردم غزه است.

فرا رسیدن پنجم آذر ماه سالروز تشکیل سازمان بسیج مستضعفین که حقیقتاً منشأ برکات و خیرات کثیر برای انقلاب و مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی بوده است را به جنابعالی و آحاد بسیجیان جان برکف صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و از درگاه خداوند متعال، توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدّس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) مسالت می‌نمایم.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران

دریادار حبیب‌الله سیاری

کد خبر 706488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.