سلامت و امنیت از وظایف ذاتی وزارت کشور در اجرای انتخابات است

معاون سیاسی وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور گفت: سلامت و امنیت دو وظیفه ذاتی وزارت کشور در اجرای انتخابات است که در راستای اجرای دقیق قانون انتخابات و تامین سلامت، به صورت ویژه بر آموزش عوامل اجرایی تاکید داریم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، سید محمدتقی شاهچراغی امروز _پنجشنبه دوم آذر_ در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان و استاندار سمنان اظهار کرد: سلامت و امنیت دو وظیفه ذاتی وزارت کشور در بحث اجرای انتخابات است که در راستای اجرای دقیق قانون انتخابات و تأمین سلامت، به صورت ویژه بر آموزش عوامل اجرایی تاکید داریم.

وی افزود: در قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی تغییراتی را نسبت به سنوات گذشته داشتیم و تا امروز بر اساس قانون انتخابات، تمامی اقدامات مرتبط با انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری به موقع و بدون هیچ تأخیری طبق زمانبندی اجرایی شد.

رئیس ستاد انتخابات کشور خاطرنشان کرد: بحث برگزاری انتخابات الکترونیک در سطح کشور مشروط بر فراهم بودن زیرساخت‌ها در حوزه‌های انتخابیه است و بر اساس قانون رأی گیری در یک هشتم از شعبه‌ها در سراسر کشور، انتخابات الکترونیکی خواهد بود و لیست شعب مورد نظر به همراه پیشنهادات به شورای نگهبان ارسال شده است.

شاهچراغی تصریح کرد: در راستای تحقق مشارکت حداکثری، تقریباً از تمامی گروه‌های سیاسی در بحث انتخابات آتی حضور پیدا کردند و دولت با تمام توان به دنبال برگزاری یک انتخابات پرشور و حضور حداکثری مردم است.

وی اضافه کرد: مردم برگزار کننده انتخابات هستند و بالغ بر ۸۰۰ هزار نفر از مردم در روز انتخابات، دست‌اندرکار برگزاری انتخابات در حوزه اجرا هستند.

معاون سیاسی وزیر کشور گفت: اطمینان داریم که حضور و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۱ اسفند مانند گذشته برگ زرین دیگری در تحقق مردم سالاری دینی خواهد بود.

کد خبر 706474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.