انسجام کادر درمان برای نیل به اهداف انقلاب اسلامی

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان گفت: انسجام یکایک کادر درمان شامل پزشکان، پیراپزشکان و سایرین در راستای نیل به اهداف انقلاب اسلامی، از مهم‌ترین سطوح اقدامات بسیج جامعه پزشکی است.

مهرداد اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره فعالیت‌های این قشر از بسیج اظهار کرد: گروه‌های بسیجی برای تحقق مشارکت عام در فضای بسیج سازماندهی شده‌اند و بسیجیان از هر صنف و قشری برای تحقق میدانی فرهنگ ناب اسطوره‌ای آسمانی بسیج میدان‌داری خواهند کرد.

وی افزود: بسیج جامعه پزشکی را باید در سه سطح مورد ارزیابی قرار داد؛ اولین سطح ارتباط با مردم با اردوهای سنتی شهید رهنمون به عنوان علمدار حرکت‌های جهادی است که از سال‌ها قبل انجام شده و حرکت‌های جهادی بهداشت و درمان را پوشش می‌دهد.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان دومین سطح را انسجام یکایک کادر درمانشامل پزشکان، پیراپزشکان و سایرین در راستای نیل به اهداف انقلاب اسلامی قلمداد کرد و ادامه داد: سومین سطح سازماندهی و متشکل سازی تخصصی خود بسیجیان قشر جامعه پزشکی است که روز به روز قدرتمندتر، پرتوان‌تر و با بهره‌وری بهتری در عرصه‌های تخصصی خود ورود خواهند کرد.

وی با اشاره به شعار امسال سازمان بسیج مستضعفین یعنی «بسیج امید ملت ایران است» این شعار را بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: بسیج جامعه پزشکی هم خود را از این فرهنگ مستثنی نمی‌داند.

اسدی در خصوص حرکت‌های جهادی بسیج جامعه پزشکان اذعان کرد: در فضای حرکت‌های جهادی دو دسته ورود تعریف شده است؛ نخست ورود گروه‌های جهادی تخصصی و فوق تخصصی خود بسیج جامعه پزشکی است که به فراخور نیازهای مناطق بعد از هماهنگی با ساختارهای مستقر بهداشت و درمان در آن مناطق حضور پیدا می‌کنند.

وی اضافه کرد: سطح و نوع دیگر ورود، تأمین نیروهای تخصصی مورد نیاز برای گروه‌های جهادی مردمی است.

مسئول بسیج جامعه پزشکی استان اصفهان تاکید کرد: اولویت حرکت‌های جهادی جامعه پزشکی سطح خود استان است، اما در مواقع بحران در مناطقی از استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمانشاه، گلستان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و کهکیلویه و بویراحمد با محوریت بسیج جامعه پزشکی خود آن استان‌ها حضور داریم و در کنار آن‌ها خدمت‌رسانی انجام می‌شود.

وی در خصوص هم افزایی بسیج جامعه پزشکی با سایر اقشار بسیج تصریح کرد: ایده‌آل‌ترین اتفاق این است که از ظرفیت‌های موجود، هم‌افزایی و بهترین بهره‌وری را داشته باشیم؛ از این‌رو در سطح استان به عنوان نمونه بسیج دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با دیگر گروه‌های بسیج دانشگاه همچون دانشجویان، کارمندان و اساتید هم‌افزایی دارند تا در یک جهت حرکت کنیم و بتوانیم با منابع موجود بهترین سطح امید در جامعه را رقم زنیم و از مشکلات گره‌گشایی کنیم.

کد خبر 706458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.