ضرورت راه‌اندازی شورای عالی فنی و اجرایی در شهرداری کلان‌شهرها

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: در سی‌وچهارمین نشست تخصصی معاونان فنی و عمرانی کلان‌شهرهای ایران مصوب شد دبیرخانه شهرداری کلان‌شهرها موضوع ایجاد شورای فنی را پیگیری کند تا هرکدام از شهرها بر اساس نیازها، مسائل و مشکلاتی که دارند آن را تدوین و استفاده کنند.

اصغر کشاورزراد در حاشیه سی‌وچهارمین نشست تخصصی معاونان فنی و عمرانی کلان‌شهرهای ایران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه اینکه کلان‌شهر اصفهان در خصوص قانون درآمد پایدار مشکل دارد مقرر شده است گزارشی تهیه و به منظور پیگیری و رسیدگی به مجمع دبیرخانه سازمان شهرداری‌های کشور ارسال شود.

وی افزود: تأمین مالی مصالح قیر، آسفالت و سیمان با هدف سرعت بخشیدن به پروژه‌های عمرانی شهر نیاز مبرم شهرداری است که در این نشست شهرداری‌ها خواستار کمک برای تأمین مالی مصالح شدند.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به مشکل شهرداری کلان‌شهرها در راه‌اندازی شورای عالی فنی و اجرایی در شهرداری، خاطرنشان کرد: در این راستا مصوب شد دبیرخانه شهرداری کلان‌شهرها موضوع ایجاد شورای فنی را پیگیری کنند تا نظام فنی و اجرایی ایجاد شود و هرکدام از شهرها بر اساس نیازها و مسائل و مشکلاتی که دارند آن را تدوین و استفاده کنند.

کد خبر 706445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.