گوشی Redmi Note 13R Pro چه مشخصاتی دارد؟

گوشی Redmi Note 13R Pro به تراشه Dimensity 6080 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است.

به گزارش سرویس ترجمه خبرگزاری ایمنا، شرکت ردمی قصد دارد یک گوشی هوشمند جدید به نام Redmi Note 13R Pro را به زودی رونمایی کند. گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که این محصول با شماره مدل 2311FRAFDC دارای نمایشگر ۶.۶۷ اینچی OLED با رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی است، یک دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی نیز روی نمایشگر این محصول قرار دارد، دوربین دوگانه پنل پشتی گوشی نیز شامل یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ثانویه دو مگاپیکسلی می‌شود.

گوشی Redmi Note 13R Pro به تراشه Dimensity6080 مجهز شده است و با ۱۲ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه شده است. البته کاربران می‌توانند با استفاده از کارت حافظه microSD حافظه گوشی را افزایش دهند. انرژی مورد نیاز گوشی یادشده با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‏‌شود و از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

گوشی Redmi Note 13R Pro با استفاده از رابط کاربری MIUI 14 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شود. ابعاد این گوشی ۷.۷۳ * ۷۴.۹۵ * ۱۶۱.۱۱ میلی‌متر و وزن آن ۱۷۴.۳ گرم است. یک حسگر اثرانگشت نیز در لبه کناری آن تعبیه شده است. قیمت گوشی یادشده تقریباً ۲۷۵ دلار ارزیابی شده است و در رنگ‌های مشکی، آبی و طلایی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

کد خبر 706434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.