خدمات‌ بسیج اصناف در ۱۰۰ هزار نقطه با ۱۰۰۰ گروه جهادی

رئیس بسیج اصناف استان اصفهان گفت: بسیج اصناف هم‌زمان با گرامیداشت هفته بسیج در قالب ۴۰ گروه جهادی در ۱۰۰ هزار نقطه با هزار گروه جهادی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید اصلانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بسیج اصناف هم‌زمان با گرامیداشت هفته بسیج با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد، در قالب ۴۰ گروه جهادی به مردم خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: این گروه‌های جهادی متشکل از ۳۱۰ نفر با هدف محرومیت زدایی، ۶ هزار خدمت فنی و تخصصی به بیش از ۷۰ هزار نفر از مردم محروم در ۲۸ شهرستان استان اصفهان خدمت‌رسانی می‌کنند.

رئیس بسیج اصناف استان اصفهان خدمات رسانی گروه‌های جهادی بسیج اصناف را شامل تعمیرات لوازم خانگی، لوله‌کشی آب و گاز، جوشکاری، بازسازی و ساخت منزل، کمک به بازسازی مدارس در نقاط محروم، تهیه بسته‌های معیشتی برای محرومان، تهیه جهیزیه، خدمات پزشکی و درمان، آرایشگری و تعمیرات کفش اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: بسیج اصناف در همه شهرستان‌ها در طول سال به مردم خدمات ارائه می‌کند در هفته بسیج این خدمات به‌صورت ویژه که با نام مبارک یک شهید عزیز مزین شده است تا نورانیت شهدا هم به این خدمات برکت دهد ارائه می‌شود. بسیج اصناف کشور با شعار ۱۰۰ هزار نقطه، هزار گروه جهادی در هفته بسیج مشغول به خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی است.

کد خبر 706431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.