عملیات طوفان‌الاقصی برتری ایدئولوژی بر تکنولوژی را به اثبات رساند

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان با تبریک عملیات طوفان الاقصی که هینمه و قدرت رژیم صهیونیستی را در هم شکست، گفت: این عملیات برتری ایدئولوژی بر تکنولوژی و تجهیزات را نشان داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سردار مجتبی فدا، صبح امروز_پنجشنبه دوم آذر_ در یادواره شهدای مهندس با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مهندسی دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اظهار کرد: اولین کنگره بزرگداشت شهدا به همت سردار جلالی در شهر قم برگزار شد و اصفهان دومین استانی بود که اقدام به برگزاری کنگره بزرگداشت سرداران و ۲۴ هزار شهید این استان در سال ۱۳۷۵ کرد.

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره شهدای استان در سال آینده که برگزاری یادواره شهدای مهندسی نیز در قالب برنامه‌های این کنگره است، افزود: اصفهان بیش از ۲۴ هزار شهید دارد، یعنی یک‌دهم شهدای کل کشور، نزدیک به ۱۰۰۰ جانباز ۷۰ درصد داریم که شهدای زنده به‌شمار می‌روند، بیشترین تعداد جانباز بالای ۲۵ درصد متعلق به این استان است.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان استان اصفهان (عج) اضافه کرد: این استان تقریباً ۷ مدرسه بالای ۱۰۰ شهید دارد، موضوعی که در هیچ کجای کشور نمی‌توان دید، تنها مدرسه‌ای که ۲۳۴ شهید دارد، مدرسه شهید منتظری نجف‌آباد است و مدرسه امام کاشان، دبیرستان هاتف، هنرستان ابوذر، یک هنرستان در طوقچی و یک مدرسه هم در شهرستان آران‌و بیدگل این مدارس هستند.

وی ادامه داد: یک‌ششم شهدای دانش‌آموز کشور، یک‌پنجم شهدای روحانی، تقریباً یک‌چهارم شهدای ورزشکار متعلق به استان اصفهان است، ۱۰ شهر بالای ۱۰۰۰ شهید داریم مانند شهر اصفهان، نجف‌آباد، خمینی‌شهر، فلاورجان، کاشان، شهرضا، فریدن بزرگ، منطقه شرق اصفهان و منطقه لنجان.

سردار فدا با بیان اینکه استان اصفهان بیش از هزار شهید مهندس دارد، گفت: یگان‌های مهندسی رزمی و واحدهای مهندسی جهادسازندگی نقش‌مهمی قبل، حین و بعد از هر عملیات ایفا می‌کرد.

وی افزود: نیروهای مهندسی قبل از عملیات و در شناسایی‌ها وارد می‌شدند تا شرایط مختلف برای برگزاری یک عملیات را فراهم کنند تا کمترین تلفات نیروی انسانی را داشته باشد و کار آنها بعد از عملیات نیز ادامه پیدا می‌کرد.

فرمانده سپاه صاحب‌الزمان (عج) در ادامه با اشاره به وظایف سازمان پدافند عامل در مراقبت از جان شهروندان و جلوگیری از تلفات انبوه گفت: این سازمان طرح‌ها و دستورالعمل‌های متفاوتی را در این ارتباط تهیه کرده و این دستورالعمل‌ها باید به فرهنگ عام تبدیل شود.

وی با بیان اینکه توجه به ساخت‌وسازها و احداث زیرساخت‌ها یکی دیگر از وظایف سازمان پدافند غیرعامل است، اظهار داشت: امروزه در جنگ غزه می‌بینیم که دشمنان همه زیرساخت‌ها را هدف قرار داده‌اند.

فدا با تبریک عملیات طوفان‌الاقصی که هیمنه، قدرت و اعتبار رژیم صهیونیستی را در هم شکست و پوشالی و طبل توخالی این رژیم را عیان ساخت، گفت: این عملیات برتری تفکر ایده محور و ایدئولوژی را بر تجهیزات و تکنولوژی نشان داد.

وی خاطر نشان کرد: داشتن تکنولوژی و امکانات هوشمند تنها کافی نیست و برای حفظ و حراست از شهروندان باید همه ظرفیت‌ها از علم و دانش، ایمان و فرهنگ را پای کار بیاوریم.

کد خبر 706423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.