کشف بیش از ۱۵۰ فقره انشعاب غیرمجاز آب در کرمانشاه

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه گفت : بیش از ۱۵۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز در آبان‌ماه ۱۴۰۲ در شهرستان کرمانشاه کشف و جمع‌آوری شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، اکبر ناصری امروز چهارشنبه اول آذرماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۱۵۰ فقره انشعاب آب غیرمجاز و بای پس در آبانماه ۱۴۰۲ در شهرستان کرمانشاه کشف و جمع‌ آوری شد.

وی گفت: این انشعاب‌های آب غیرمجاز، به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی و پایش‌ها و بررسی‌های میدانی کارشناسان شرکت آب و فاضلاب کشف شدند.

مدیر آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه خاطر نشان کرد: از این تعداد انشعاب غیر مجاز تاکنون ۲۰ فقره تبدیل به مجاز شده و باقی انشعابات نیز به مرور تعیین تکلیف خواهند شد.

وی در ادامه افزود: پس از محرز شدن تخلف صورت گرفته، بلافاصله گروه جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز شرکت آبفا در محل حاضر و نسبت به جمع‌آوری انشعابات غیرقانونی اقدامات لازم را انجام دادند.

ناصری عنوان کرد: برای افراد متخلف پرونده‌ای جهت سیر مراحل قانونی با حضور نماینده نیروی انتظامی تشکیل شده و پس از جمع‌آوری مستندات و جریمه بابت تخلف صورت گرفته، جهت قانونی شدن انشعاب به منطقه مربوطه معرفی شدند.

گفتنی است انشعابات غیرمجاز شناسایی شده در آبانماه، بیش از ۴۷ هزار و ۵۸۸ مترمکعب آب را از شبکه مجاز شهر کرمانشاه سرقت کرده بودند.

کد خبر 706386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.