نتایج هفته سیزدهم لیگ دسته‌اول فوتبال / چادرملو اردکان صدرنشین شد

هفته سیزدهم لیگ دسته‌اول فوتبال امروز با شش دیدار پیگیری شد که در مهم‌ترین بازی‌ها چادرملو مقابل خوشه‌طلایی به پیروزی رسید و فجرسپاسی از سد همشهری خود گذشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ دسته‌اول فوتبال باشگاه‌های کشور عصر امروز _چهارشنبه یکم آذرماه_ با انجام شش دیدار آغاز شد و در پایان روز نخست از مسابقات هفته سیزدهم، چادرملوی اردکان با کسب پیروزی مهم به صدر جدول رسید و فجرسپاسی شیراز نیز جایگاه دومی را با پیروزی خود در شهرآورد استان فارس تثبیت کرد.

داماش گیلان ۰ - نفت مسجدسلیمان ۰

تیم‌های فوتبال داماش گیلان و نفت مسجدسلیمان در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته‌یک کشور موسوم به جام آزادگان و در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه تساوی بدون‌گل خاتمه یافت.

دریای‌کاسپین بابل ۱ - آریو اسلامشهر ۲

دریای بابل امروز آریو اسلامشهر تن به شکست داد تا در رده هفدهم جدول قرار بگیرد. تک گل دریای بابل توسط سینا خادم‌پور بازیکن اسبق استقلال زده شد و در دقیقه ۲+۴۵ نیمه‌اول مجتبی شیری و سپس گل دومی که در ابتدای نیمه‌دوم به‌ثمر رساندند، پیروزی را برای آریو اسلامشهر رقم زد.

فجرسپاسی شیراز ۱ - شهر راز شیراز ۰

در مهم‌ترین مسابقات این هفته، دو تیم شیرازی فجرسپاسی و شهر راز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود فجرسپاسی به پایان رسید. ابوالفضل بابایی در دقیقه ۳۹ نیمه‌اول تنها گل بازی را برای شاگردان مهدی رجب‌زاده به‌ثمر رساند.

خوشه‌طلایی ساوه ۱ - چادرملو اردکان ۲

شاگردان سعید اخباری در چادرملو اردکان روی یک غافلگیری اولین گل بازی را خیلی‌زود توسط میلاد احمدی دریافت کردند و در دقیقه ۳۵ علی طاهران با یک شوت دیدنی دروازه خوشه‌طلایی را فروریخت. در نیمه‌دوم نیز سیدعلی یحیی‌زاده با ضربه‌ای فنی برای دومین‌بار دروازه خوشه‌طلایی را باز کرد تا چادرملو پیروز این بازی حساس باشد.

سایپا تهران ۰ - مس سونگون ورزقان ۱

سایپا که یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود میزبان مس سونگون بود و علی‌رغم پیش‌بینی‌ها اسیر نمایش خوب میهمان شد و شکست خانگی رو پذیرفت تا از صدر جدول فاصله بگیرد. تنها گل بازی را پیمان کشاورزی در دقیقه ۳+۹۰ برای نارنجی‌پوشان ورزقان به ثمر رساند.

نفت‌وگاز گچساران ۴ - پارس جنوبی‌جم ۰

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از هفته سیزدهم لیگ دسته‌یک فوتبال ایران و از ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه در ورزشگاه شهدای نفت میزبان پارس‌جنوبی جم بود و با گل‌هایی که ایمان غلامی، امیرمحمد منصف (دو بار) و امید علیپور زدند به یک برد قاطعانه دست پیدا کرد.

کد خبر 706376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.