تخریب اماکن متروکه شهر خرم آباد

شهردار خرم آباد گفت: با هماهنگی دستگاه قضایی و نیروی انتظامی ۲۶ واحد از اماکن متروکه محله حاشیه‌ای گل سفید خرم آباد تخریب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، داریوش بارانی در حاشیه تخریب اماکن متروکه شهر خرم آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری خرم آباد مستند به تکالیف قانونی در راستای کیفیت بخشی به زیست شهری و امنیت محلات حاشیه‌ای مستند به بند ۱۴ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها نسبت به شناسایی این املاک اقدام کرد.

وی افزود: پس از شناسایی و اخذ دستورات مقام قضائی و برگزاری جلسات مکرر با استانداری، فرمانداری و نیروی انتظامی و دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق، گاز و هماهنگی‌های لازم در فاز نخست تخریب این امکان در محله گل سفید در دستور کار قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه اراضی حاصل از این تخریب‌ها با توجه به کاربری فضای سبز این محله به فضای سبز شهری اختصاص خواهند یافت افزود: به مالکانی که منع قانونی برای نوسازی و باز آفرینی ندارند هشدار می‌دهیم نسبت به نوسازی اقدام در غیر این صورت مستند به مواد قانونی اقدامات لازم در خصوص تخریب و ساماندهی آنها صورت خواهد گرفت.

شهردار خرم آباد خاطر نشان کرد: این اماکن متروکه و مجهول‌المالک به محلی برای برخی ناهنجاریهای اجتماعی و توزیع مواد مخدر تبدیل شده بود که سلامت جوانان و نوجوانان را تهدید می‌کرد که پس از سیر مراحل قانونی شهرداری خرم آباد اقدام به پاکسازی این محلات کرد، همچنین فاز دوم این طرح در محله اسد آبادی انجام خواهد شد.

کد خبر 706368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.