پیش‌بینی تخصیص هزار میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به خراسان شمالی

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی گفت: بیش از هزار میلیارد تومان اعتبارات جزء سه بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ برای استان پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، ناصر فخر موحدی شامگاه _چهارشنبه یکم آذر_ در جلسه جذب اعتبارات تبصره ۱۸ اظهار کرد: ۱۰ هزار و ۶۶۹ میلیارد ریال اعتبارات جز سه بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ برای استان پیش بینی شده است.

وی افزود: طبق توزیع استانی منابع جز سه بند ب تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ و جدول ارسالی، دستگاه‌ها به فوریت بر اساس تقسیم و توزیع صورت گرفته، برنامه‌های خود را به دبیرخانه شورای برنامه‌ریزی اعلام کنند تا بعد از بررسی نهایی در شورای برنامه‌ریزی مصوب شود.

معاون اقتصادی استاندار خراسان شمالی تصریح کرد: سهم هر یک از دستگاه‌ها مشخص شده است و باید با همکاری، همت و کار جهادی همه دستگاه‌ها و بانک‌های استان زمینه جذب حداکثری تسهیلات تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۲ فراهم شود.

وی گفت: همچنین در خصوص تسهیلات قرض‌الحسنه مشاغل خانگی با توجه به عملکرد مثبت استان، علاوه بر اعتباری که در اختیار استان بود، بیش از ۲۵ میلیارد تومان دیگر نیز به استان اختصاص یافته است.

کد خبر 706355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.