فعالیت ۷۰۰ گروه جهادی در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر ۷۰۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان در حال فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد سردار حمید خرمدل امروز _چهارشنبه یکم آذر_ در آئین معارفه مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در کهگیلویه و بویراحمد در حال فعالیت هستند و گروه‌های جهادی متشکل از برادران و خواهران جهادی است که مشکلات را رصد و در نهایت برای رفع آنها چاره‌جویی می‌شود.

وی افزود: در بحث محرومیت‌زدایی عمرانی بیش از پنج هزار پروژه محرومیت‌زدایی در مناطق محروم انجام شده که بخش عمده آن شامل یک هزار و ۵۰۰ مورد گازکشی و یک هزار و ۵۰۰ فقره ایجاد حمام بوده‌است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۶۴۹ منزل برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز تکمیل و ۷۰ پروژه هم امسال در دستور کار است.

وی تصریح کرد: خوشبختانه تمامی پروژه‌های آبرسانی به روستاهای استان به سازمان بسیج سازندگی واگذار شده‌است و در این رابطه از لحاظ پیشرفت فیزیکی رتبه دوم کشور هستیم با وجود اینکه مشکلات مالی وجود دارد و بیشتر روستاهای استان در مناطق صعب‌العبور واقع شده‌اند.

سردار خرمدل خاطرنشان کرد: فاز دوم آبرسانی به بیش از ۱۵۰ روستای استان برای امسال در دستور کار است.

در این آئین طی حکمی از سوی فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد سرهنگ پاسدار حسن رضایی به عنوان مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح معرفی و از خدمات خدمات سرهنگ پاسدار ناصر صالحی مسئول پیشین این سازمان تقدیر شد.

کد خبر 706315

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.